کتاب جادوی تجلی پول

The Magic of Manifesting Money
15 تکنیک پیشرفته تجلی پول برای جذب ثروت، موفقیت و بی نیازی بدون کار سخت
کد کتاب : 65443
مترجم :
شابک : 978-9642333653
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی تجلی پول اثر ریو شینوهارا

آیا همیشه استرس دارید یا نگران این هستید که چگونه و چه زمانی پول بیاید؟

آیا تعداد زیادی کتاب «چگونه پولدار شویم» خوانده‌اید و هنوز به نتیجه نرسیده‌اید؟

اگر به هر یک از این دو سوال "بله" پاسخ دادید، به خواندن ادامه دهید.

وقتی جوان هستید، جامعه به شما می گوید که برای موفقیت، به این ها نیاز دارید: سخت کوشی، رنج و فداکاری. اما این نوع تفکر باعث می شود که لذت زندگی را بدهید تا چک دستمزد گیر بیاورید و زمان خود را با دلار معامله کنید. و در نتیجه، با اضطراب بی پایانی مواجه می شوید. این احساس کاملا آشنا نباید واقعیت شما باشد. و همچنین دور شدن از آن نیز لازم نیست دشوار باشد.

مجموعه ای خاص از قوانین کل جهان را تشکیل می دهد. وقتی بر این قوانین تسلط دارید، بر واقعیت خود مسلط می شوید، مهم نیست چقدر اوضاع اقتصادی بد می شود یا زندگی شما به نظر می رسد. تسلط بر این قوانین کلید گمشده برای خلاص شدن از شر تمام مبارزات شما در مورد پول است. این به معنای زمان بیشتر با عزیزانتان، ارتقای شغلی، رشد کسب و کار و حتی خرید خانه رویایی خود است. مهمتر از آن این است که در تمام زمینه های زندگی خود آزادی داشته باشید.

کتاب جادوی تجلی پول

ریو شینوهارا
ریو شینوهارا یک فیلسوف و محقق متافیزیک است که به طور طبیعی به سمت بسته بندی و درک قوانین پنهان زندگی کشیده شده است. او علاقه زیادی به آموزش اصول اثبات شده و همیشگی واقعیت (اعم از عرفانی و علمی) به دیگران دارد که در طول زندگی خود پذیرفته و نتیجه گرفته است. با این تجربه ، او برای نوشتن این کتابها الهام می گیرد. آنها باید برای هر شخصی در هر سطحی از درک (حتی برای غیر مومنان) روشن ، قابل ارتباط و عملیتبدیل نظریه به عمل و عمل به نتیجهباشند.