کتاب دلم بدجور زندگی کردن می خواهد

J'ai terriblement envie de vivre
(براساس یادداشت های آنتوان چخوف)
کد کتاب : 65481
مترجم :
شابک : 978-6222600600
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دلم بدجور زندگی کردن می خواهد اثر برنو آبراهام کرمر

نامه‌های چخوف،از نظر ادبی و درون‌مایۀ طنزآمیزشان نسبت به دیگر نامه‌نگاری‌های نویسندگان جهان از بدعت خاصی برخوردارند.کرمر و ژورسکو در این اثر از میان دریای مکاتبات چخوف ، مهمترین آن‌ها را برگزیده‌اند.
خواننده به واسطۀ این کتاب نه تنها با زندگی نه چندان بلند نویسنده و آن‌چه او زیسته همراه می‌شود،بلکه به درک این‌که چطور آن‌ها را در آثارش به تصویر کشیده کشیده است ،دست می‌یابد؛گویی فرصت ارزشمندی یافته که در کنار چخوف برروی تراس در ملیخوو بنشیند و به او که از همه چیز سخن می‌گوید،گوش بسپارد: از مردم،از دهقانانی که مداوا می‌کند،از درختانی که می‌کارد،از تولستوی و گورکی،از داستان یا نمایشنامه‌ای که در حال نگارش آن است،از استپ،از تبعیدگاه ساخالین،از زنان زندگی‌اش و از هرآنچه که او را به خنده وامی‌دارد.
این نمایشنامه به منزلۀ یه تلاقی است: تلاقی آنتوان با چخوف و تلاقی مخاطب با هردوی آن‌ها.

کتاب دلم بدجور زندگی کردن می خواهد

برنو آبراهام کرمر
برونو آبراهام کرمر بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس فرانسوی متولد 6 اکتبر 1958 در پاریس است. او در سال 1989 تئاتر نامرئی را ایجاد کرد که از آن زمان تاکنون مدیر هنری آن بوده است.او در سینما در فیلم هایی از کلود شابرول، دانیل تامپسون، کیم چاپیرون، آن فونتن، برتراند بلیر، یان مویکس، رادو میهایلانو، زابو بریتمن، تام بزوشا، مارکو کارمل، ژرژ ویلسون، پیر گرانیر-دفر و غیره ظاهر شده است. میشل روزیر، لوران بوهنیک، سرژ فریدمن... و برای تلویزیون با آلن تاسما، لوران هاینمن، کلود گورتا، سباستین گرال، مارک...