کتاب فرکانس خلقت

The Creation Frequency
(تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی)
کد کتاب : 65489
مترجم :
شابک : 978-6227857047‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فرکانس خلقت اثر مایک مورفی

آیا زندگی ای را انجام می دهید که همیشه آرزویش را داشتید، یا به این راضی هستید که واقعا شاد نباشید؟ آیا پنهانی آرزوی عشق، آزادی یا صلح دارید؟ این کتاب کوتاه حاوی راز در نهایت خلق زندگی مورد نظرتان است. آیا حاضرید قدرت خود را پس بگیرید و نویسنده سرنوشت خود شوید؟

مایک مورفی در تاریک ترین لحظه زندگی خود روشی ساده و در عین حال قدرتمند برای نشان دادن خواسته های قلبی خود نشان داد. او از آن برای تغییر زندگی خود استفاده کرد: یک جوان شکست خورده، مستاصل، طلاق گرفته و الکلی به یک تاجر ثروتمند، شوهر و پدری دوست داشتنی و بشردوستی پرشور تبدیل شد. اکنون او روند دقیقی را که او را قادر به ایجاد این دگرگونی خارق‌العاده کرده است به اشتراک می‌گذارد. در این صفحات، او به شما می‌آموزد که چگونه با ارتعاش در قلب کیهان - فرکانس خلقت - هماهنگ شوید و از آن برای ایجاد رضایت، رفاه و شادی پایدار استفاده کنید.

کتاب فرکانس خلقت

مایک مورفی
مایکل مورفی (متولد 3 سپتامبر 1930) یکی از بنیانگذاران مؤسسه Esalen، یک شخصیت کلیدی در جنبش بالقوه انسانی و نویسنده آینده بدن و کتاب های دیگر در مورد موضوعات مرتبط با پتانسیل فوق العاده انسانی است.مایکل مورفی در 3 سپتامبر 1930 از پدری ایرلندی و مادری باسکی در سالیناس کالیفرنیا به دنیا آمد.در آوریل 1950، زمانی که در برنامه پیش پزشکی دانشگاه استنفورد ثبت نام کرد، به اشتباه در یک سخنرانی در مورد ادیان تطبیقی سرگردان شد. این سخنرانی چنان شعله علاقه او را به ادغام اندیشه شرقی و غربی برافروخت که در ...
نکوداشت های کتاب فرکانس خلقت
The Creation Frequency is full of very practical advice and offers a clear, specific process you can use to ensure success. . . .
فرکانس خلقت مملو از توصیه های بسیار کاربردی است و یک فرآیند واضح و خاص را ارائه می دهد که می توانید برای اطمینان از موفقیت از آن استفاده کنید. . . .
Success Principles

قسمت هایی از کتاب فرکانس خلقت (لذت متن)