کتاب کتاب کار عزت نفس

The Self-Esteem Workbook
کد کتاب : 65491
مترجم :
شابک : 978-6229543641
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کار عزت نفس اثر گلن آر شیرالدی

عزت‌نفس تنها عامل تعیین‌کننده‌ی خوشبختی نیست؛ اما بی‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل آن است.
کتاب کار عزت نفس (The Self-Esteem Workbook) برنامه‌ای را ارائه داده است که حداکثر سی دقیقه از وقت‌تان را در طول روز می‌گیرد و به‌مدت 124 روز همراه شما خواهد بود. آیا این کتاب، ارزش گذاشتن چنین زمانی را ندارد؟ وقتی به تأثیر شگرف عزت‌نفس بر سلامت جسم و ذهن خود، هم در کوتاه‌مدت و هم در بلند مدت می‌اندیشیم، شاید صرف چنین زمانی برای این کتاب، ارزشمند‌تر به نظر برسد.
ماهیت کتاب‌های کار به گونه‌ای است که شما به عنوان مخاطب، نقش پررنگی برای نیل به اهداف غایی کتاب دارید. تعامل شما با نویسنده باعث ایجاد حس بهتر و در نهایت اثرگذاری بیشتر آن می‌شود.
برنامه‌ی پیش‌روی شما، بخش عمده‌ا‌ی از دوره‌ی آموزشی «استرس و ذهن سالم» است که گلن آر شیرالدی (Glenn R. Schiraldi) در دانشگاه مریلند تدریس می‌کرده است. این دوره براساس آمار، به کاهش علائم افسردگی، اضطراب و خشم در افراد 18 تا 68 سال کمک کرده. هرچند اصول و مهارت‌های این کتاب افراد بزرگسال را مورد مطالعه قرار می‌دهد، اما از آن برای بهبود عزت‌نفس نوجوانان و با اندکی ساده‌تر کردن زبان کتاب، برای تقویت عزت‌نفس کودکان نیز بهره می‌برند.

کتاب کتاب کار عزت نفس

گلن آر شیرالدی
دکترگلن آر شیرالدی در دانشکده های مدیریت استرس در پنتاگون و دانشگاه مریلند خدمت کرده است، جایی که او جایزه معلم برجسته را در کالج سلامت و عملکرد انسانی دریافت کرد.