کتاب خاطرات دختر صاف و ساده

100years of The best American short stories
یکصد سال از بهترین داستانهای کوتاه آمریکا
کد کتاب : 65554
مترجم :
شابک : 978-6226241274
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب خاطرات دختر صاف و ساده اثر جورج ساندرز

این کتاب از مجموعه داستان‌های کوتاه آمریکا بصورت دو زبانه فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین گردیده است. در خصوص نویسنده این رمان گفته شده است:
جورج ساندرز در سال 1958 در «تگزاس» به دنیا آمد و در شیگاگو بزرگ شد. وی در شته ژئوفیزیک از «مدرسه معدنکاری کلورادو» فارغ التحصیل شد. او درجه کارشناسی ارشد هنر را در رشته نویسندگی خلاق در سال 1988 از «دانشگاه سراکیوز» دریافت کرد. ساندرز نویسنده هشت کتاب است؛ از جمله «دهم دسامبر» که نخستین جایزه فولیو را در سال 2013 (جایزه بهترین کار داستان تخیلی به زبان انگلیسی) و جایزه «داستان» (برای بهترین مجموعه داستان‌های کوتاه) را دریافت کرد و جزء فهرست نهایی برای دریافت جایزه ملی کتاب بود. او جایزه «مک آرتور»، یک بورسیه «گوگنهایم» و جایزه PEN/Malamud برای کمال در داستان کوتاه را دریافت نمود و به تازگی به عنوان عضو آکادمی هنر و علوم آمریکا برگزیده شده است. او در سال 2013 به عنوان یکی از 100 نفر با نفوذ جهان در مجله «تایم» معرفی گردید.

کتاب خاطرات دختر صاف و ساده

جورج ساندرز
جورج ساندرز، زاده ی 2 دسامبر 1958، نویسنده ای آمریکایی است.ساندرز در آماریلوی تگزاس به دنیا آمد و در شیکاگو بزرگ شد. او در سال 1981 در رشته ی مهندسی ژئوفیزیک از دانشگاه کالرادو فارغ التحصیل شد. ساندرز در سال 1988، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی نویسندگی خلاق از دانشگاه سیراکوس دریافت کرد. او در همین دانشگاه با همسر آینده اش، پائولا ردیک، آشنا شد. جورج ساندرز از سال 1997 تا کنون، علاوه بر انتشار کتاب های داستانی و غیرداستانی، استاد نویسندگی خلاق دانشگاه سیراکوس بوده است.
دسته بندی های کتاب خاطرات دختر صاف و ساده