کتاب کمونیست

100years of The best American short stories
یکصد سال از بهترین داستانهای کوتاه آمریکا
کد کتاب : 65555
مترجم :
شابک : 978-6226241311
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کمونیست اثر ریچارد فورد

این کتاب از مجموعه داستان‌های کوتاه آمریکا بصورت دو زبانه فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین گردیده است. در خصوص نویسنده این رمان گفته شده است:
ریچارد فورد در 1944 در شهر جکسون ایالت می سی سی پی به دنیا آمد. او در سن نوزده سالگی به عنوان سوزن‌بان بر روی راه آهن «میسوری پاسیفیک» کار می‌کرد و بعدها مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی میشیگان دریافت کرد. فورد به خاطر کتاب‌های «بسکمب» شهرت دارد که شامل «نویسنده ورزشی»، «روز استقلال» که برنده جایزه پولایتزر و جایزه PEN/Faulkner شد، «نطع زمین» و کتابی با نام «بگذار با تو رک باشم» که به تازگی چاپ شده می‌باشند. مجموعه‌های داستان کوتاه او عبارتند از «راک اسپرینگز» و «انبوهی از گناه». او استاد علوم اجتماعی دانشگاه کلمبیا در نیویورک است.

کتاب کمونیست

ریچارد فورد
ریچارد فورد، زاده ی 16 فوریه ی 1944، نویسنده ای آمریکایی است که در سال 1996، جایزه ی پولیتزر داستان را از آن خود کرد. فورد در جکسون می سی سی پی به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی میشیگان و مدرک کارشناسی ارشد هنرهای تجسمی را از دانشگاه کالیفرنیا دریافت نمود. فورد قبل از نگارش اولین رمان خود در سال 1976، برای «اسکوایر» و «نیویورکر» داستان کوتاه می نوشت. او جایزه های ادبی متعددی دریافت کرده و عضو انجمن نویسندگان آمریکا است.