کتاب قطب نمای مدیران فروش

Compass of Sales Managers
با نگرش بازار ایران
کد کتاب : 6556
شابک : 978-6006982472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب قطب نمای مدیران فروش اثر پرویز درگی

"قطب نمای مدیران فروش" "با نگرش بازار ایران" اثری است از "پرویز درگی" که نکات ریز و درشت در عرصه ی بازاریابی و فروش را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. آن چه "پرویز درگی" در کتاب "قطب نمای مدیران فروش" شرح و بسط می دهد، مجموعه ای از تعاریف و مثال هاست که با تاثیرپذیری از محیط کلان و عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دست آمده اند.
"قطب نمای مدیران فروش" تعریف جامعی از مدیریت، پیش بینی و هدف گذاری فروش ارائه می کند و تعداد مناسب نیروهای فروش، و نحوه ی نظارت و کنترل بر آنان را نیز معرفی می نماید. علاوه بر این "پرویز درگی" در این کتاب به معرفی مفاهیم مهمی پرداخته که مسیربندی و نحوه پیاده سازی آن، اعتبارسنجی از مشتریان و اهمیت آن، مذاکرات در مورد بهای محصولات، محاسبه ی پورسانت، زیرفروشی، نحوه ی مدیریت دریافت مطالبات، اصول اساسی و روش های کنترل در بازاریابی تنها بخشی از آن هستند. "قطب نمای مدیران فروش" همچنین اصلی ترین مهارت های بازاریاب و فروشندگان حرفه ای را نام می برد و راهکارهایی بهینه جهت ارتباط تاثیرگذار با مشتریان ارائه می دهد و نحوه ی مدیریت اضطراب ناشی از شغل فروشندگی را تشریح می کند.
در "قطب نمای مدیران فروش" می توانید توضیحاتی درباره ی نحوه ی انتقاد سالم، اصطلاحات مهم بازاریابی، مدیرت فروش در فروشگاه های معمولی، زنجیره ای و بازارهای سازمانی، نحوه ی معرفی و تبلیغ یک محصول و بسیاری از موارد دیگر را "با نگرش بازار ایران" دریافت کنید و خاطر جمع باشید که علاوه بر نکات اساسی بازاریابی و فروش در بازارهای سطح اول دنیا، موارد موردنیاز و جزییات قابل توجه از بازار ایران نیز در این اثر گنجانده شده است.

کتاب قطب نمای مدیران فروش

پرویز درگی
پرویز درگی متولد تابستان 1345ویزیتور دیروز و معلم امروز بازاریابی ایران است. وی مدرس دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی است. مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان ، مدیر مسئول انتشارات بازاریابی و مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازارساز است. ایشان مدیرعامل گره TMBA و همچنین نویسنده نزدیک به 50 کتاب در حوزه ی بازاریابی، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی و نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، رئیس کمیته استاندا...
قسمت هایی از کتاب قطب نمای مدیران فروش (لذت متن)
کنترل موجودی کالا : ■پیش بینی میزان تقاضا بر مبنای فروش در سال گذشته ، ماههای گذشته ، روند بازار و ... و ارائه ی آن به مدیر عامل. ■همکاری شایسته با کارخانه هایی که محصول را در اختیار فروش می دهند ، به منظور اطمینان از تولید میزان کافی از هر محصول و همفکری با هدف نوآوری محصولات جدید و حذف محصولات کم اقبال از سوی بازار. ■سهمیه بندی کالا و محصولات بین شعب و نمایندگیها ، عوامل و کارشناسان فروش در خصوص کالاهای استراتژیک متناسب با سیاستهای کلان مجموعه. مدیریت شایسته ی عملیات توزیع و حمل ونقل با همکاری مدیران مرتبط در کارخانه به نحوی که محصول با کیفیت مناسب ، در زمان مناسب ، و مکان مناسب به دست مشتریان برسد .