کتاب مدیریت پروژه های صنعتی

Industrial project management
کد کتاب : 65560
شابک : 978-9640362464
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 694
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت پروژه های صنعتی اثر محمود گلابچی

طی دهه‌های اخیر و درپی توسعه صنعتی جوامع، زمینه‌های تخصصی متعددی در حوزه مدیریت پروژه ایجاد شده است. در حال حاضر یکی از مهمترین نیازهای تخصصی در حوزه مدیریت و مهندسی ساخت،مدیریت پروژه‌های صنعتی است که با وجود انجام تحقیقات پراکنده، به‎صورت راهبردی و مستقل به آن توجه نشده است.
طراحی و اجرای پروژه‌های صنعتی، از صنایع سبک مانند کارخانه‎های تولیدی کوچک تا صنایع سنگین مانند فولاد، آلومینیم، نفت، گاز، پتروشیمی و سایر صنایع فرآیندی‌ به دلیل داشتن ماهیتی پیچیده نیاز به روش‎های برنامه‌ریزی خاص برای مدیریت پروژه‌ داشته و دانشی متفاوت در این زمینه را ضروری می‎سازد.

کتاب مدیریت پروژه های صنعتی

محمود گلابچی
محمود گلابچی (زادهٔ ۱۳۳۶ در مشهد) استاد دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و پایه‌گذار تخصص سازه در معماری، تکنولوژی معماری در ایران، و رشته‌های «تکنولوژی معماری با گرایش‌های معماری بایونیک و معماری دیجیتال» و مدیریت پروژه و ساخت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های ایران است. او ۴۲ کتاب و بیش از ۱۵۰ مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی تألیف و ترجمه کرده‌است که به عنوان منابع اصلی و کتاب‌های درسی دانشگاهی در رشته‌های عمران...
دسته بندی های کتاب مدیریت پروژه های صنعتی