کتاب روباه قرمز سلام

Roubahe ghermaz
کد کتاب : 65938
مترجم :
شابک : 978-9645558077
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سلام، روباه قرمز
Hello, Red Fox
  • 20 % تخفیف
    45,000 | 36,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: قو قو
    نویسنده:
کد کتاب : 90340
مترجم :
شابک : 978-9646412477
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روباه قرمز سلام اثر اریک کارل

قورباغه کوچولو تصمیم گرفته است که برای تولدش دوستان مختلفی را دعوت کند، اما وقتی مهمان‌ها رسیدند، مامان قورباغه به شدت گیج شد. روباه قرمز رنگ سبز داشت، پروانه بنفش رنگ زرد، گربه نارنجی رنگ آبی، مار سبز رنگ قرمز، ماهی آبی رنگ نارنجی، و سگ سیاه با لکه‌های سفید رنگ سفید و لکه‌های سیاه داشت.

قورباغه کوچولو به مامانش می‌گوید که دلیل این تغییر رنگ‌ها این است که مامانش به میهمان‌ها به اندازه کافی نگاه نکرده است. او توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان به درستی به میهمان‌ها نگاه کرد تا به رنگ اصلی شان بازگردند. این یک چشم‌بندی نیست، بلکه توانایی عجیب چشم انسان است.

کودکان خواننده این کتاب باید خودشان در این بازی تغییر رنگ حیوانات شرکت کنند و این راز جذاب را کشف کنند. وقتی مامان قورباغه، قورباغه کوچولو را می‌بوسد و او از شرم سرخ می‌شود، کودکان از اینکه در این تغییر رنگ قورباغه نقش داشته‌اند، خندان می‌شوند.

کتاب "سلام، روباه قرمز" از طریق تصاویر کلاژی اریک کارل، به کودکان مفهوم رنگ‌های مکمل را آموزش می‌دهد. او اعتقاد دارد که یادگیری از طریق تجربه بسیار جذاب است. در این کتاب تخیلی، او به کودکان فرصت می‌دهد تا خودشان رنگ‌های مکمل را کشف کنند و در عین حال از داستان جذاب قورباغه کوچولو و دوستانش لذت ببرند.

کتاب روباه قرمز سلام

اریک کارل
اریک کارل نویسنده و تصویرگر کتاب کودک بود که بیشتر به خاطر کتابش به نام کاترپیلار بسیار گرسنه که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، مشهور است. از زمانی که کاترپیلار بسیار گرسنه در سال 1969 منتشر شد، اریک کارل بیش از هفتاد کتاب را به تصویر کشیده بود.