کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی

The Adverse Childhood Experiences Recovery Workbook
زخم های پنهان کودکی و سلامت ذهنی بزرگسالی (کتاب کار)
کد کتاب : 65958
مترجم :
شابک : 978-6227857092
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی اثر گلن آر شیرالدی

همه ما محصول دوران کودکی خود هستیم و اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، نوعی از آسیب های دوران کودکی را تجربه کرده اید. تجربیات نامطلوب دوران کودکی (ACEs) ریشه تقریبا همه اختلالات سلامت روان از جمله افسردگی، اضطراب، اختلال هراس، اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD) است. خاطرات مرتبط با ACE ها در مغز کودک نقش می بندد و می تواند از نظر ذهنی و جسمی در دوران بزرگسالی خود را نشان دهد - حتی دهه ها پس از حادثه آسیب زا. بنابراین، چگونه می توانید شروع به التیام زخم های عمیق ACEs و ایجاد قدرت و انعطاف پذیری کنید؟

در این کتاب «رهایی از خاطرات بد دوران کودکی» ، متخصص تروما، گلن شرالدی، مهارت های عملی و مبتنی بر شواهد را برای کمک به شما در بهبود ACE ارائه می دهد. علاوه بر مقابله با علائم، یاد خواهید گرفت که به علت اصلی رنج خود بپردازید، نحوه واکنش مغزتان به استرس و دنیای بیرون را تغییر دهید و خاطرات ناراحت کننده را آرام کنید.

با استفاده از شیوه های تروما و ایجاد تاب آوری در این کتاب، می توانید:

درک کنید که استرس دوران کودکی چگونه بر سلامت شما تأثیر می گذارد
با استفاده از مهارت های پیشرفته، نقش های آزاردهنده را در مغز خود سیم کشی کنید
یاد بگیرید چگونه استرس و برانگیختگی عاطفی را تنظیم کنید
کشف کنید که چرا رویکردهای روانشناسی سنتی ممکن است کمک کننده نباشد
بدانید چه زمانی و چگونه نوع درمان مناسب را پیدا کنید

کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی

گلن آر شیرالدی
دکترگلن آر شیرالدی در دانشکده های مدیریت استرس در پنتاگون و دانشگاه مریلند خدمت کرده است، جایی که او جایزه معلم برجسته را در کالج سلامت و عملکرد انسانی دریافت کرد.
دسته بندی های کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی
نکوداشت های کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی
Glenn Schiraldi is one of the world’s most trusted experts on stress and resilience.
یکی از قابل اعتمادترین کارشناسان جهان در زمینه استرس و تاب آوری است.
Joan Borysenko

قسمت هایی از کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی (لذت متن)
این پنداشت به پیام های خاطراتی منجر می شود که هر فرد نیاز به شنیدن دارد. بپندارید که شما در سال سوم زندگی هستید و بخش های کلامی مغز در حال رشد است. در این مرحله، پیام هایی که نیاز به شنیدن دارید، تنها با یک حس واقعی درک می شود؛ اما آهنگ حس آن ها تا زمانی باقی می ماند که معنای کلامی شان به طورکامل درک شود. در این سن، شما از سرپرستان مهم دیگر هم آگاه می شوید. بپندارید که آرام در تخت خود استراحت می کنید، شاید در اتاق شخصی یا در اتاق خانوادگی در کنار شومینه باشید. اگر می توانید بپندارید که بهترین پدرومادر در کنار شما هستند. حرکات، کارها، صورت و آهنگ صدای آن ها به نحوی است که شما از همراهی آن ها لذت می برید و احساس آرامش و امنیت دارید. بپندارید که با عشق به شما نگاه می کنند. به حس دوست داشتن صورت آن ها، صدای آرام بخش آن ها و حرکات آرام آن ها توجه کنید. آن ها کاملا در کنار شما هستند... به طورکامل به شما توجه می کنند. شما از حضور آن ها عشق و مهر دریافت می کنید. چشم هایتان به هم است و پاسخ نگاه مهرآمیز آن ها را می دهید. شاید به آرامی دست شان را روی شانهٔ شما می گذارند و دیگری موهای شما را نوازش کرده یا لپتان را می فشارد. آن ها لبخند می زنند و از حضور شما لذت می برند. شما لبخند می زنید... حس نزدیکی با آن ها دارید. حس بدن خود را کاملا درک کنید.