کتاب در راه کوه

Up the Mountain
کد کتاب : 66021
مترجم :
شابک : 978-6227971033
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 70
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب در راه کوه اثر ماریان دوبو

یک داستان مصور دل انگیز و جذاب که حس کاوش و ماجراجویی را در خوانندگان جوان ترغیب می کند.

خانم بجر، یک کلکسیونر و طبیعت دان مشتاق، در خانه ای در پای یک کوه کوچک زندگی می کند. هر یکشنبه، او مسیری را از باغ خود به سمت قله کوه طی می کند، با دوستانش در مسیر احوالپرسی می کند و گنج هایی را که در مسیر پیدا می کند جمع آوری می کند.

یک روز او با لولو، گربه ای بسیار کوچک اما کنجکاو آشنا می شود که می خواهد با او به بالای کوه برود. "آن بالا چه خواهیم دید؟" لولو می پرسد. خانم بجر پاسخ می دهد: «دنیا». با وجود اینکه لولو کمی عصبی است، به خانم بجر اعتماد می کند و یاد می گیرد که چگونه از مسیر بالا برود و در طول مسیر از دنیای طبیعی قدردانی کند. و زمانی که خانم بجر برای پیوستن به لولو برای صعود هفتگی آن‌ها ضعیف می‌شود، لولو به تنهایی به صعود ادامه می‌دهد و در نهایت مسیرهای جدیدی را کشف می‌کند که قبلا ناشناخته و کشف نشده بودند.

سرشار از حکمت و با تصویرسازی زیبا، «در راه کوه» داستانی عمیق و پر از درس‌هایی درباره عشق، دوستی، سخاوت و پیروی از قلب ارائه می‌دهد.

کتاب در راه کوه

ماریان دوبو
ماریان دوبو (متولد 1980) نویسنده کانادایی و تصویرگر کتابهای کودکان و نوجوانان ساکن کبک است.وی در مونترال متولد شد و در دانشگاه دو کبک به مونترال در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرد.اولین کتاب او La mer (2006) بود که به انگلیسی The Sea (2012) ترجمه شد. کتاب دوم او Devant ma maison به بیش از 15 زبان ترجمه شد. کتاب های او از آن زمان به 25 زبان ترجمه شده است. دوبو به عنوان بخشی از جشنواره آبی متروپولیس، تعدادی کارگاه در کتابخانه های مونترال برگزار کرد. در سال 2015 ، او برای کارگاه های آموزشی در Encuen...
نکوداشت های کتاب در راه کوه
A guidebook to amity and exploration
کتاب راهنمای دوستی و اکتشاف
Publisher's Weekly

A quiet, lovely story for the intergenerational shelf.
داستانی آرام و دوست داشتنی برای قفسه ی کتاب نسل های مختلف.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب در راه کوه (لذت متن)