کتاب باشگاه کتاب خوانی بانی به مدرسه می رود

Bunny's Book Club Goes to School
کد کتاب : 66027
مترجم :
شابک : 978-6229790069
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی باشگاه کتاب خوانی بانی به مدرسه می رود اثر آنی سیلوسترو

بانی یک دوست جدید کتاب خوان پیدا کرده، دختری به نام جوسی که هر یکشنبه به کتابخانه می آید؛ نه تنها بانی بلکه دوستان بانی هم عاشق جوسی هستند و وقتی متوجه می شوند دخترک برای رفتن به مدرسه جدید نگران است و می ترسد که نتواند هیچ دوستی پیدا کند، دست به دست هم می دهند تا بتوانند جوسی را کمک کنند. پس آن ها تصمیم می گیرند تا به مدرسه جوسی بروند و اجازه ندهند او احساس تنهایی کند، اما خیلی زود متوجه می شوند که پیدا کردن دوستشان میان این همه آدم کار خیلی آسانی نیست!

کتاب باشگاه کتاب خوانی بانی به مدرسه می رود

آنی سیلوسترو
آنی سیلوسترو عاشق کتاب است که می خواند و می نویسد تا آنجا که ممکن است و اغلب می توانید تعداد زیادی تکه های کاغذ اطرافش پیدا کنید، بنابراین او جایی برای نشستن یا جایی برای تعلیم خود دارد. کتاب های تصویری وی شامل BOONY'S BOOK CLUB ، تصویر سازی شده توسط Tatjana Mai-Wyss (Doubleday) ، MICE SKATING ، به تصویر کشیده شده توسط Teagan White (استرلینگ ، پاییز 2017) ، و CHRISTMAS TREE WHO که قطارها را دوست دارد، چاپ شده توسط پائولا زاکیمی (HarperCollins ، پاییز 2018) می باشد. آنی با خانواده اش در ساحل د...
قسمت هایی از باشگاه کتاب خوانی بانی به مدرسه می رود (لذت متن)
در یک روز سرد و خشک، جوسی به کوسن هایی که کنار بانی بود لم داد. او گفت: “هفته بعد باید به مدرسه ی جدیدم بروم.” گوش های بانی سیخ شد. او خیلی چیزها درباره ی مدرسه می دانست. جوسی ادامه داد: “من خیلی نگرانم! اگر هیچ دوستی پیدا نکنم، چی؟” بانی جویده جویده گفت: “مگر می شود کسی نخواهد دوست تو باشد؟” بانی دوست نداشت جوسی را نگران ببیند. او دلش می خواست به جوسی کمک کند. اما چه طوری؟