کتاب از فرق سر تا نوک پا

From Head to Toe
کد کتاب : 66028
مترجم :
شابک : 978-6227385175
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب از فرق سر تا نوک پا اثر اریک کارل

کتاب « از فرق سر تا نوک پا» نوشته « اریک کارل» به همت نشر بازی و اندیشه منتشر شده است.

زرافه ها می توانند گردن خود را خم کنند، میمون ها می توانند دست های خود را تکان دهند.
در سرتاسر این کتاب تعاملی، حیوانات از سر تا پا از خوانندگان جوان دعوت می‌کنند تا هنگام بازی شیطنت‌های خود را افشا کنند. این کتاب از طریق کلاژهای پر جنب و جوش اریک کارل و دستورالعمل‌های ساده، کودکان اهمیت گوش دادن، ورزش کردن و انجام یک چالش جدید را خواهند آموخت. به زرافه‌ها، میمون‌ها، الاغ‌ها، فوک‌ها و موارد دیگر بپیوندید تا یک ماجراجویی سرگرم‌کننده داشته باشید. این کتاب جذاب و آموزنده را از دست ندهید.

کتاب از فرق سر تا نوک پا

اریک کارل
اریک کارل نویسنده و تصویرگر کتاب کودک بود که بیشتر به خاطر کتابش به نام کاترپیلار بسیار گرسنه که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، مشهور است. از زمانی که کاترپیلار بسیار گرسنه در سال 1969 منتشر شد، اریک کارل بیش از هفتاد کتاب را به تصویر کشیده بود.
قسمت هایی از کتاب از فرق سر تا نوک پا (لذت متن)
ببین می چرخه سر و گردنم! تو هم می تونی این کار رو کنی؟ من هم می تونم! من هم می تونم! خیلی خوشبختم، هستم یه میمون، خم کردم بازوم، هم این و هم اون تو هم می تونی این کار رو کنی؟ من هم می تونم! من هم می تونم! حیوانات بدن خود را به شکل های مختلف حرکت می دهند، درست مانند ما انسان ها. نگاه کردن به کوبیدن پای فیل یا خم شدن بازوهای میمون جذاب است، اما این که ادای آن ها را دربیاوریم یک چیز دیگری است.