کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست

Death Is Not Goodbye
(دوباره با کسانی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کنید)
  • 15 % تخفیف
    125,000 | 106,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 66059
مترجم :
شابک : 978-9642332908
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 165
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست اثر کیم ویور

کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست‮‬‌‫: دوباره با کسانی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کنید نوشته‌ی کیم ویور، راهنمای چگونگی برقراری رابطه مجدد با عزیزانی است که دیگر در بین ما نیستند. این کتاب با ارائه داستان‌هایی کوتاه، به شما فرآیندی گام به گام را عرضه می‌کند تا بفهمید که عزیزان از دست رفته سعی در القای چه حرفی را به شما دارند.
آیا آماده‌اید تا پس از زندگی با عزیزان خود ارتباط برقرار کنید؟ آیا آرزوی ارتباط با عزیزان متوفی و درگذشته خود را دارید؟ آیا میل زیادی برای رشد مهارت‌های خود برای احضار روح دارید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ آیا حتی مطمئن نیستید از توانایی‌های معنوی لازم برخوردار باشید؟
شما می‌توانید به طور کامل این کار را انجام دهید و مهارت‌های لازم جهت برقراری ارتباط دوباره با عزیزان خود را یاد بگیرید و با دانستن اینکه آن‌ها در نزدیکی شما هستند آرامش خود را بازیابید. باورهای فراوان و تصورات غلطی در مورد دنیای ارواح وجود دارد که می‌تواند مانع رشد معنوی افراد شود.
تعلیم دهنده معنوی و نویسنده کیم ویور (Kim Weaver) از دوران کودکی واسطه و احضار کننده بوده و ارتباط محکمی با دنیای ارواح داشته است. اکنون، او دانش عمیق خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد تا به آنان کمک کند با کسانی که درگذشته‌اند، در ارتباط باشند.
از دست دادن یک عزیز می‌تواند تأثیرات منفی زیادی روی شما بگذارد. پس اگر آماده یافتن تسلی و آرامش هستید، کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست‮‬‌‫ (Death Is Not Goodbye) را بخوانید و راه‌های ارتباط مجدد با عزیزانتان را کشف کنید. آن‌ها منتظر شما هستند!

کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست

کیم ویور
کیم ویور یک رسانه روانی، مربی زندگی شخصی و معنوی، معلم و سخنران است که در ارتباطات پس از مرگ، مربیگری زندگی و آموزش تخصص دارد. او زندگی خود را وقف به اشتراک گذاشتن خرد معنوی برای خودسازی کرده است که دیگران را برای داشتن یک زندگی پر هدف توانمند می کند. کیم از دوران کودکی همیشه ارتباط نزدیکی با دنیای ارواح داشته است. به زودی پس از پیش‌بینی مرگ مادربزرگ و مرگ پدرش، او تحصیل مادام‌العمر خود را آغاز کرد و به دنبال واسطه‌گری، رشد روانی و چندین روش پیشگویی بود. او به دنبال و توسعه است...
دسته بندی های کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست