کتاب آینه های رو به رو

Ayne-haye Roo be roo
(مهارت های تربیت فرزند)
کد کتاب : 67142
شابک : 978-6227763010
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آینه های رو به رو اثر علیرضا تراشیون

(مهارت های تربیت فرزند)
تربیت کودک از خودش عزیزتر است. به چه کسی کودک می‌گویند و کودک چه نیازهایی دارد؟ اصلا تربیت کودک یعنی چه که از خودش عزیزتر است؟ ویژگی‌های کودکان در هفت سال اول و دوم زندگی‌شان چیست؟
اگر والدی هستید که علامت سوال این موضوعات در ذهنتان نقش بسته است، اگر می‌خواهید بدانید اصول تربیت کودکان چیست و از روش‌های تربیت کودک شناختی اجمالی پیدا کنید، کتاب آینه‌های روبه‌رو این فرصت را برای شما فراهم کرده است.
این کتاب شامل مباحث کارگاه‌های تربیت فرزند سیدعلیرضا تراشیون است که با زبانی روان، مخاطب را علاوه‌بر مباحث مطرح‌شده، با فرصت‌ها و تهدیدهای تربیتی کودکان آشنا می‌سازد.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب آینه های رو به رو

علیرضا تراشیون
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون، کارشناس مباحث تربیتی در حوزه کودک و نوجوان، در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم فنی در رشته ماشین ابزار صنعتی در تهران گذراند و تحت تأثیر دو استاد خود به حوزة نبی اکرم (ص) رفت از محضر آیت الله نجفی کسب علم کرد. وی بعد از گذراندن پایه ۸ حوزه، به قم مهاجرت کرد و تاکنون از محضر اساتید حوزه علمیه قم بهره گرفته و می‌گیرد.حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون، در ابتدای طلبگی در قم، به تدریس درس حرفه و فن نیز اشتغال ...