کتاب ویروس های ارتباط

Virus-haye Ertebat
(آسیب شناسی ارتباط و مهارت های مدیریت روابط در خانواده)
کد کتاب : 67144
شابک : 978-6227763003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 143
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ویروس های ارتباط اثر ابراهیم میثاق

(آسیب شناسی ارتباط و مهارت های مدیریت روابط در خانواده)
جروبحث، تحقیر، نیش و کنایه، عیب‌جویی، سرزنش، محاکمه، ناسپاسی، واکنش سریع، مقایسه با دیگران، تهدید و دروغ، تنها تعدادی از ویروس‌های ارتباطی هستند که می‌توانند زندگی مشترکی را میزبان خود قرار دهند و تکثیر شوند. در علم زیست‌شناسی، ویروس‌ها را این‌گونه تعریف می‌کنند: با استفاده از امکانات سلولی میزبانشان تکثیر می‌شوند و گاه آن‌چنان سرعت تکثیرشان سریع است که سلول‌های میزبان در برابرشان تسلیم می‌شوند.
لازمۀ زیست موفق زن و مرد در کنار یکدیگر زیر یک سقف، این است: ارتباط سالم و ناسالم را از هم بازشناسند، بدانند چه عواملی باعث کدرشدن روابطشان می‌شود و چه مهارت‌هایی را باید بیاموزند تا اختلاف‌های روشی و منشی را با کمترین بحران حل‌وفصل کنند.
کتاب ویروس‌های ارتباط حاصل سی سال تجربۀ مشاوره‌های متعدد نویسندۀ کتاب با افراد مختلف است. مخاطب در این کتاب با تعریف ارتباط، انواع ارتباط بین زن و شوهر، شناسایی ویروس‌های ارتباطی بین همسران و بیان راهکارهایی برای ازبین‌بردن این ویروس‌ها آشنا شده و کتاب، او را در مسیر برقراری ارتباط سالم زناشویی یاری می‌رساند. نویسنده در این کتاب، با نقل داستان‌ها و روایت‌های کوتاه، مسائل را شفاف‌تر و قابل فهم‌تر می‌کند.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب ویروس های ارتباط