کتاب عشق که می گویند چیست؟

What Is This Thing Called Love?
کد کتاب : 67165
مترجم :
شابک : 978-6229647813
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق که می گویند چیست؟ اثر دیوید کالی

این چیزی که اسمش عشق است چیست؟ چه رنگی و چه شکلی است؟ شیرین است یا شور؟ بزرگ است یا کوچک؟ اما مانند بسیاری از بچه ها، اما واقعا دوست دارد بداند. مشکل این است: هرکسی که اما از او می‌پرسد - مامان، بابا، مادربزرگ و پدربزرگ - به نظر می‌رسد تصور متفاوتی از عشق دارد. آیا واقعا عشق می تواند در یک کیک یا یک بازی فوتبال باشد؟ به نظر می رسد این عشق بسیار بیشتر از آن چیزی است که اما تصور می کرد! دیوید کالی و آنا لورا کانتونه در این داستان سرگرم‌کننده و در نهایت تاثیرگذار پرسش و پاسخ به ما یادآوری می‌کنند که برای یک کودک، مهمترین عشق عشقی است که در قلب خانواده شما نهفته است.

کتاب عشق که می گویند چیست؟

دیوید کالی
دیوید کالی (متولد 1972) نویسنده ایتالیایی سوئیسی است که کتابهای تصویری و رمان های گرافیکی، در درجه اول برای کودکان و بزرگسالان دارد.او در ایتالیا زندگی می کند. کار او در 25 کشور منتشر شده و به زبان های زیادی ترجمه شده است.او همچنین با نام مستعار "Taro Miyazawa" و "Daikon" می نویسد.
قسمت هایی از کتاب عشق که می گویند چیست؟ (لذت متن)
اما با خودش می گوید: «عجیب است.» عشق به هر رنگی هست. گرد است. شیرین است. بزرگ است. ولی باز اما نمی تواند عشق را در خیال خود مجسم کند… «خب. حالا عاشق بودن یعنی چه؟»