کتاب داینا هل نده!

Little Dinos Don't Push
کد کتاب : 67234
مترجم :
شابک : 978-6004775182
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 22
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

دایناسور کوچولو (4) : هل نده
Little Dinos Don't Push
کد کتاب : 101657
مترجم :
شابک : 978-6226458320
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 10
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داینا هل نده! اثر مایکل دال

"داینا هل نده!" نام یک کتاب فوق‌العاده جذاب اثر مایکل دال است. این کتاب توسط هنرمند برجسته‌ای به نام آدام رکورد تصویرگری شده و با ترجمه‌ی با استعداد جواد کریمی و بازگردانی شعری زهرا موسوی به چاپ انتشارات نردبان رسیده است.

داستان این کتاب به شکل کودکانه‌ای جذاب و دلنشین روایت شده است. این داستان در واقع به خود داینا، یک دایناسور کوچک، می‌پردازد و از او خواسته می‌شود که حواسش را به خود جمع کند. چرا؟ چون داینا دارد یاد می‌گیرد که زور و قدرتش را برای کارهای مهمی استفاده کند.

داینا به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از قدرت و توانایی‌های خود برای انجام وظایف و کارهای مختلفی استفاده کنند. او می‌آموزد که زمانی که واقعا به آن نیاز است، زور خود را به خدمت بگذارد، مثلا برای جلب توجه یک تاپ، یک ماشین اسباب‌بازی و غیره. این داستان با شعرهای آهنگین و روان خود، یک درس آموزنده برای کودکان و بزرگ‌ترها ارائه می‌دهد.

این کتاب علاوه بر سرگرمی کودکان، یک راهنمای عالی برای آنهاست تا چگونگی بهره‌برداری از توانایی‌های خود را بیاموزند و در مواقع مهم و حیاتی از آنها استفاده کنند. "داینا هل نده!" از این جهت یک منبع آموزشی بسیار مفید و شیرین برای کودکان و خانواده‌ها است.

کتاب داینا هل نده!

مایکل دال
مایکل دال (متولد: 1 ژانویه 1954 ، ایالات متحده) نویسنده بیش از 200 کتاب برای کودکان و بزرگسالان است. وی برای کتاب های غیر داستانی خود سه بار برنده جایزه AEP برجسته دستاورد شده است. مجموعه رمز و راز "Finnegan Zwake" او توسط جوایز آنتونی و آگاتا دو بار در لیست کوتاه قرار گرفت.