کتاب جرات موفقیت

The courage to live your dreams
(باید چه کار کنی تا به رویاهایت برسی)،(ثروتمندان خودساخته)
کد کتاب : 67297
مترجم : اشکبوس رنجبر
شابک : 978-6008913801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جرات موفقیت اثر لس براون

لس براون همیشه مردم را برای رفتن دنبال رویاهای خود تشویق کرده است. او معتقد است که هر چیزی ممکن است. اکنون می توانید از فلسفه او بهره مند شوید زیرا او شما را راهنمایی می کند تا مهارت هایی را که برای زندگی کردن رویاهای خود نیاز دارید توسعه دهید. شما قدرت ایجاد تغییرات حیاتی در زندگی خود را دارید.
برای تبدیل شدن به نیروی فعال زندگی‌تان و تبدیل شدن به فردی که می‌خواهید باشید، فقط باید تعهد داشته باشید.
در این کتاب یاد خواهید گرفت:
چگونه می توان به چشم اندازی بزرگتر اشاره کرد و خودگویی منفی را که مانع شما می شود شکست داد
فراتر از منطقه امن خود بروید
برای مقابله با ترس ها اجازه دهید به جای بی حرکت کردن شما، به شما انرژی بخشند
اهمیت اهداف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
چگونه فراتر از وضعیت فعلی خود را ببینید
لس براون به‌عنوان یک سخنران کلیدی برتر و مقام پیشرو در موفقیت برای مخاطبان به 80000 نفر، به مردم انرژی می‌دهد تا با چالش‌های دنیای اطراف خود مقابله کنند. او داستان زندگی جذاب خود را به طرز ماهرانه ای در تار و پود زندگی روزمره ما می بافد. این موضوع برای همیشه تقویت می‌شود و به این موضوع اشاره می‌کند که چرا نمی‌توانید از خود راضی باشید و هدفی عالی داشته باشید و فعالانه روی جهان تأثیر بگذارید. براون که توسط همکارانش به عنوان نمادی مورد احترام قرار می‌گیرد، جایزه تعالی شورای همتایان انجمن ملی سخنرانان (CPAE) و در نهایت معتبرترین جایزه طلایی آن را برای موفقیت و رهبری در ارتباطات دریافت کرده است.

کتاب جرات موفقیت

لس براون
لسلی کالوین (به انگلیسی: Les Brown) مشهور به لس براون، متولد ۱۷ فوریه ۱۹۴۵در میامی است.او به عنوان یکی از پنج سخنران انگیزیشی برتر جهان بارها مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته است. در کارنامه کاری خود، تجربه مجری گری رادیو و تلویزیون، نویسندگی و عضویت در مجلس نمایندگان اوهایو را دارد. از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۸ عضویت هیئت منصفه جایزه مشهور پیبادی بود. لس براون مجری برنامه‌ای به نام خود بود که از ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ تا ۱۴ ژانویه ۱۹۹۴ توسط شبکه CBS تولید یافت و در این مدت هر روز از شبکه‌های مختلف آمر...
قسمت هایی از کتاب جرات موفقیت (لذت متن)
از عظمت درون تان، از توان نامحدودتان باخبرم. میدانم چیزی برای عرضه به این جهان دارید. شما کاملا قدرت تبدیل این دهه به دههی موفقیت تان را خواهید داشت. ا وقتش است سراغ اعماق وجودتان بروید و با خودتان بگویید، «من مسوول سرنوشتم هستم. من مسوولم و هیچ کس نمی تواند نظرم را عوض کند. مصمم هستم سرنوشتم را بسازم». این تنها زندگی ایست که دارید. پس قطعا نمی خواهید با انجام کاری که به آن علاقه ای ندارید، زندگی تان را هدر دهید، آن هم فقط چون احساس می کنید کار بهتری برای انجام دادن ندارید. شما می توانید» زندگی تان را بهتر کنید. «باید» زندگی تان را بهتر کنید. شما «شایسته»ی عملکرد بهتر هستید. شما محق» در مورد عملکرد بهتر هستید. حق شماست که عملکرد و زندگی بهتری داشته باشید.