کتاب کتاب جامع طراحی و تدوین طرح کسب وکار

A comprehensive book on: Business plan
کد کتاب : 67324
شابک : 978-9640374085
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 398
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جامع طراحی و تدوین طرح کسب وکار اثر رضا محمدکاظمی

ظهور و بروز کارآفرینی به مفهوم امروزی طی سال های گذشته و پدیدار شدن نگاه علمی و دانشگاهی، مسئولیت دست اندرکاران آموزش را در این حوزه، بیش از گذشته حساس کرده است، هدایت صحیح تازه واردان برای تبدیل شدن به نسل نوین کارافرینان ایران، علاوه بر بهره گیری از تجربه پیش کسوتان حوزه کسب و کار به منظور شناخت جامع آن حوزه، نیازمند رعایت اصول علمی مرتبط با نگارش یک طرح کسب و کار است.
بی شک داشتن برنامه در تمامی فعالیت ها و امور زندگی اصلی انکارناپذیر است و کارافرینی نیز به منزله علم بین رشته ای، فعالیتی است که باید پس از مباحث خلق یا کشف فرصت، مقوله برنامه ریزی و نگارش طرح برای کسب و کار مورد نظر، آن را به عنوان نقشه راه خود قرار دهد تا از آن انتظار نتایج قابل قبولی را داشت.
طرح کسب و کار، شرحی بر فرآیند کسب و کار یک کارافرین و تشریحی بر فهرست اقدامات و کیفیت انجام آنها، برنامه های تولید، مالی و بازاریابی کسب و کار و در واقع راهنمای انجام مجموعه ای از وظایف و فعالیت ها برای راه اندازی و اداره کسب و کارهاست.

کتاب کتاب جامع طراحی و تدوین طرح کسب وکار

رضا محمدکاظمی
رضا محمدکاظمی متولد سال 1352، دانشیاردانشکده کارآفرینی، عضو حقیقی کمیته ارزیابی کیفیت پردیس البرز، عضو هیات علمی وابسته پردیس البرز، عضو شوری پژوهشی پردیس البرز، مشاور روابط بین الملل دانشکده کارآفرینی،قائم مقام کرسی یونسکو در کارآفرینی می باشد.