کتاب پسر نامرئی

The Invisible Boy
کد کتاب : 67335
مترجم :
شابک : 978-6004775663
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

پسرک نامرئی
The Invisible Boy
کد کتاب : 101954
مترجم :
شابک : 978-6222542764
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پسر نامرئی اثر ترودی لودویگ

داستانی ملایم که به کودکان می آموزد که چگونه اعمال کوچک مهربانی می تواند به کودکان کمک کند احساس مشارکت داشته باشند و به آنها اجازه شکوفایی دهد، از نویسنده و سخنران محترم ترودی لودویگ و تصویرگر تحسین شده پاتریس بارتون.

یک مهربانی ساده می تواند یک پسر نامرئی را به یک دوست تبدیل کند...

برایان، پسر نامرئی را ملاقات کنید. هیچ کس در کلاس هرگز متوجه او نمی شود یا فکر نمی کند که او را در گروه، بازی یا جشن تولد خود قرار دهد. . . تا این که یک بچه جدید به کلاس می آید.

وقتی جاستین، پسر جدید، از راه می رسد، برایان اولین کسی است که به او خوش آمد گویی می کند. و هنگامی که برایان و جاستین با یکدیگر همکاری می کنند تا روی یک پروژه کلاسی کار کنند، برایان راهی برای درخشش پیدا می کند.

هر والدین، معلم یا مشاوری که به دنبال مطالبی باشد که با حساسیت به نیازهای کودکان ساکت‌تر پاسخ دهد، پسر نامرئی را منبعی ارزشمند و مهم خواهد یافت. شامل راهنمای بحث و منابع برای مطالعه بیشتر است. در نیمه اول کتاب مصور لودویگ، پسری تنها ظاهر می شود که به رنگ خاکستری و سفید ارائه شده است. حتی معلم هم زمانی برای برایان "نامرئی" ندارد، زیرا او مشغول برخورد با بچه های پر سر و صدا کلاس خود است. برایان، با عینک بزرگ و لبخند دندانی‌اش، وقتی برای تیم کیک‌بال انتخاب نمی‌شود، امیدهایش از بین می‌رود. او در نقاشی‌هایش آرامش می‌یابد، جایی که اژدهای آتش‌نفس از ساختمان‌های بلند بالا می‌روند و ابرقهرمانان قدرت دوست‌یابی دارند. وقتی دانش‌آموز جدید جاستین از راه می‌رسد، برایان با او دوست می‌شود، در حالی که بقیه دوست نمی‌شوند. و حتی پسر سومی را اضافه می‌کنند تا تبدیل به سه نفر شوند. برایان و دوستان جدیدش که اکنون با رنگی باشکوه قابل مشاهده است، پروژه ای را به همکلاسی های تازه قدردان خود ارائه می دهند. صفحات آخر شاد برایان را نشان می دهد که بچه ها با خوشحالی در فعالیت های واقعی و تخیلی بازی می کنند. نقاشی‌های کودکانه برایان، که با جوهر و کولاژ انجام شده‌اند، در نمایش روشی که کودکان دنیای تخیلی و احساسات واقعی‌شان را به تصویر می‌کشند، کاملا موفق است.

کتاب پسر نامرئی

ترودی لودویگ
ترودی لودویگ یک سخنران تحسین شده ملی و یک نویسنده برنده جوایز است که در نوشتن کتاب‌هایی برای کودکان تخصص دارد که به بچه‌ها کمک می‌کند با همسالان خود به شیوه‌های مهربانانه و دلسوزانه ارتباط برقرار کنند.