کتاب زبان تخصصی مدیریت (پیشرفته)

Specialized English for Management
مقدمه ای بر رفتار سازمانی
کد کتاب : 67376
شابک : 978-9640363799
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زبان تخصصی مدیریت (پیشرفته) اثر داور ونوس

آموزش و یادگیری واژه های تخصصی مدیریت برای تمامی دانشجویان رشته مدیریت در تمامی مقاطع، بسیار حائز اهمیت است. حال کتاب “زبان تخصصی مدیریت (پیشرفته)” به کمک دانشجویان و اساتید گرامی آمده است. این کتاب از دو قسمت کاملا مجزا تشکیل شده است، تمامی هفده فصل، هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی نگاشته شده اند و این یکی از بهترین ویژگی های کتاب است؛ چرا که یادگیری دانشجویان را به حداکثر می رساند. درواقع دانشجو می تواند متون انگیسی و فارسی را در کنار هم قرار داده و علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی به درک صحیحی از دروس نیز برسد. پیش نیاز مطالعه ی این کتاب تسلط داشتن بر زبان تخصصی ۱ و ۲ است.
کتاب مذکور متشکل از هفده فصل می باشد که عبارتند از: ۱‐مقدمه ای بر رفتار سازمانی ۲‐روش های مطالعه رفتار سازمانی ۳‐ادراک و شخصیت ۴‐طرز فکر ها و رضایت شغلی ۵‐تغییر رفتار کارمندتوسط پیامد ها: یادگیری و تنبیه ۶‐انگیزش ۷‐ارتقای عملکرد کارکنان ۸‐ارزیابی عملکرد ۹‐قدرت و نفوذ ۱۰‐رهبری ۱۱‐تصمیم گیری ۱۲‐ پویایی های گروهی ۱۳‐تعارض و فشار ۱۴‐ارتباطات ۱۵‐طرح سازمانی ۱۶‐نیرو های محیطی و فرهنگ ۱۷‐اداره کردن تغییر و بهبود و بازسازی سازمانی.
در فصول اول و دوم تعریف رفتار سازمانی و دلایل مطالعه ی آن، روش های علمی در تحقیقات رفتارسازمانی و دو روش اصلی تحقیقاتی را ارائه می دهد. در فصول سوم و چهارم به موانع درک صحیح و تغییر طرز فکر خود می پردازد. فصول پنجم و ششم را به چگونگی ایجاد یک برنامه ی تعدیل رفتار سازمانی و تئوری های دوعامله، انتظار، تقویت، عدالت و غیره می پردازد. در فصول هفتم و هشتم مخاطبان را با سیستم های پاداش و ارزیابی های آن آشنا می کند. فصول نهم و دهم را به مبناهای قدرت، ماهیت و روش های رهبری اختصاص می دهد. انواع تصمیمات مهم و سازمانی را در فصل یازدهم و ماهیت گروه ها را در فصل دوازده ارائه می دهد‌. فصول سیزدهم و چهاردهم را به توضیح نگرش های متغیر در مورد تعارض، انواع ارتباطات و شبکه های ارتباطات می پردازد. در فصول پازنزده و شانزده اصول سازماندهی و فرهنگ های سازمانی را ارائه می دهد و نهایتا در فصل هفدهم منابع تغییر و رشد و افول سازمانی را شرح می دهد.

کتاب زبان تخصصی مدیریت (پیشرفته)

دسته بندی های کتاب زبان تخصصی مدیریت (پیشرفته)