کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 4

1,000 creative writing prompts: ideas for blogs, scripts, stories and morem
(1000 جرقه داستانی:ایده هایی برای نوشتن داستان کوتاه و رمان)
کد کتاب : 67467
مترجم :
شابک : 978-6000350291
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 4 اثر برایان کوهن


وقتی بالاخره این فرصت را دارید که بنشینید و بنویسید، مطلقا نمی خواهید چیزی مانعتان شود. در یک دنیای ایده آل، ایده ها به سرعت و به راحتی از سر به قلم می روند. شما هزاران ایده در نوک انگشتان خود خواهید داشت. این کتاب ایده‌آفرین جدید آن رویا را به واقعیت تبدیل می‌کند. با دقیقا هزار درخواست، 1000 درخواست خلاقانه برای نوشتن: ایده‌هایی برای وبلاگ‌ها، اسکریپت‌ها، داستان‌ها و موارد دیگر که واقعا درمانی برای بلاک شدن نویسنده است. این شروع‌کننده‌های داستان طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند، از جمله: * تعطیلات * دانشگاه * سلامت * پشیمانی * طبیعت * شکسپیر * مذهب * رویای آمریکایی * ... و بیش از 40 مورد دیگر! این تذکرات به شما کمک می کند تا از صمیم قلب بنویسید تا بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. آنها برای وبلاگ ها، فیلمنامه ها، داستان ها، شعرها، مقالات و هر چیز دیگری که نیاز به نوشتن بدون وقفه دارد کار می کنند.
کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 4 توسط ملیحه ظریف شاهسون نژاد ترجمه شده است. این کتاب را نشر سوره ی مهر منتشر کرده است.

کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 4

برایان کوهن
برایان کوهن در مورد نویسندگی، کمدی و حکایت های شرم آور زندگی خود می نویسد. او همچنین یک بازیگر، کارگردان و تهیه کننده است که از شیک پوشی در تئاتر و فیلم در شیکاگو، ایلینوی لذت می برد. برایان در سال 2005 از دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل فارغ التحصیل شد و در رشته های انگلیسی و هنر نمایشی با یک نویسنده خلاق در یک رشته خردسال تحصیل کرد. او نمایشنامه های چخوف Kegstand ، چیزی از هیچ چیز، کرپو را نوشته یا به طور مشترک نوشته است! و صبح بعد. کتاب های او شامل 1000 دستورالعمل نوشتن خلاقانه: ایده ه...
دسته بندی های کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 4