کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 10

The fire in fiction
(شور داستان نویسی:تکنیک های شوق انگیز برای نوشتن رمان های عالی)
کد کتاب : 67509
مترجم :
شابک : 978-6000350352
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 10 اثر دونالد ماس


همه ما آنها را خوانده‌ایم: رمان‌هایی از نویسندگان مورد علاقه‌مان که ناامیدمان می‌کنند. بدون الهام و بی جان، تعجب می کنیم که چه اتفاقی افتاده است. آیا نویسنده عجله داشت؟ آیا او سال بدی داشت؟ آیا او به طور کلی علاقه خود را از دست داده است؟
چیزی مشابه در مورد بسیاری از نسخه های خطی منتشر نشده صادق است. آنها داستان های خوبی هستند که هرگز پرواز نمی کنند. به خیال چنگ نمی زنند چه برسد به دل. آنها فقط شایستگی یک شانه بالا انداختن و اخراج مودبانه توسط عوامل و سردبیران را دارند.
لازم نیست اینطور باشد. در کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای کارگزار و نویسنده موفق ادبی دونالد ماس به شما نشان می‌دهد نه تنها چگونه داستان خود را با اعتقاد عمیق و اشتیاق آتشین القا کنید، بلکه چگونه آن را بارها و بارها انجام دهید. ویژگی های کتاب:

• تکنیک‌هایی برای ایجاد زمان و مکان خاص، خلق شخصیت‌هایی که زندگی‌شان مهم است، میخکوب کردن، چرخش‌های داستانی ، واقعی کردن امور ماوراء طبیعی، القا کردن مسائل به داستان و غیره.
• تمرین‌های غنی‌کننده داستان در پایان هر فصل به شما نشان می‌دهد که چگونه ابزارهای عملی را که به تازگی توضیح داده‌اید در کار خود به کار ببرید.
• نمونه های غنی برگرفته از رمان های معاصر به گونه ای متنوع مانند خانه دریاچه، آب برای فیل ها، و دولت جنیفر برای نشان دادن چگونگی کارکرد تکنیک های مختلف در داستان های واقعی.
به‌علاوه، ماس تکنیکی بدیع را معرفی می‌کند که هر رمان‌نویسی می‌تواند در هر زمان، در هر صحنه، در هر رمان، حتی در بی‌الهام‌ترین روز از آن استفاده کند... تا قوی‌ترین تجربیات را از زندگی شخصی‌تان بگیرد و آن تجربیات را مستقیما به داستانی قدرتمند تبدیل کند. .

کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 10

دونالد ماس
ونالد ماس موسسه ادبی دونالد ماس را در سال 1980 در نیویورک تأسیس کرد. او نویسنده و رمان‌نویس حرفه‌ای است. کتاب های رمان شکست (2001)، کتاب کار رمان برک‌آوت (2004)، آتش‌سوزی در داستان (2009) داستان های قرن بیست و یکم (2012) و شور داستان نویسی(2019) از آثار او هستند. او رئیس سابق انجمن نویسندگان آی ان سی نیز می باشد.