کتاب زنده باد حسود ها، بدجنس ها و بی معرفت ها

Zende Bad Hasood-ha
کد کتاب : 67596
شابک : 978-6222741150
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زنده باد حسود ها، بدجنس ها و بی معرفت ها اثر مرجان فولادوند

کتاب "زنده باد حسود ها، بدجنس ها و بی معرفت ها" نوشته "مرجان فولادوند" است که داستانی جذاب و دوست داشتنی را روایت میکند. این کتاب با لحنی دلنشین با مخاطبین خود رو به رو میشود. داستان این کتاب در عین سادگی هیجان انگیز و دوست داشتنی است که همین عامل باعث میشود برای کودکان جذاب تر باشد. چاپ دوم این کتاب در سال 1401 توسط نشر "پرتقال" انجام شده است. این کتاب هم اکنون در وبسایت ایران کتاب قابل درسترس است و علاقه مندان به کتب کودکان و نوجوانان می توانند این اثر را سفارش دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستشان برسد.
" برای شکست نقشه ی دشمن باید آن را بشـناسید و درسـت برعکسش عمل کنید. وقـتی از راسـت گفـتن با تمـام وجـود می ترســید و انگار دروغ گفتن می تواند نجاتتان دهـد، برعکس عمل کنید و راست بگویید. وقتی دارید از حسادت منفجر می شوید، به کسی که به او حسادت می کنید کمک کنید مثلا در یک مهــمانی هـمه دارند از بـرادر یا خـواهر خوشـگل تر یا خـوش لباس تر از شـما تـعریـف می کنند؛ (و این بدجور روی اعصاب آدم است، می دانم.) یک دفعه می بینید یقه ی لباسـش به شکل خنده داری کـج و کوله شده و لباسـش را پاک از ریخت انداخته. دلتان یک ذره خـنک می شود. می بینید این موجود بی نقص هم بالاخره یک عـیبی دارد و این حالتان را کمی بهتر می کند. حاال وقت عمل است! بروید و یقه اش را صاف کنید."

کتاب زنده باد حسود ها، بدجنس ها و بی معرفت ها

مرجان فولادوند
مرجان فولادوند متولد جهرم استان فارس است. وی دانش آموخته‌ی کارشناسی و کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه علامه‌ی طباطبایی، و دانشجوی دکترای ادبیات دانشگاه الزهرا است. او نويسنده، پ‍‍ژوهشگر، و سردبير مجله‌ي همشهري بچه‌ها به همراهي حامد سليماني می باشد.
قسمت هایی از کتاب زنده باد حسود ها، بدجنس ها و بی معرفت ها (لذت متن)
دم لازم دارد بعضی چیزها را در این دنیا زودتر بفهمد. مثلا چه خوب اگر مطلع شود حسادت، همیشه هم چیز زشت و ضایعی نیست. یا آنقدرها که می گویند واقعا هم بد نیست و گاهی باید بگذاریم حسادت هم مثل مهربانی از وجومان بیرون بزند. البته به شرط ها و شروطه ها. خب این چیزها را اگر کسی زودتر بهمان بگوید زندگی مان قشنگ تر نمی شود؟ می شود! جای این که بیافتیم به جان خودمان و دیگران، خیلی چیزها را زودتر می فهمیم و می پذیریم. این کتاب دقیقا در مورد همین ماجراهایی است که آدم در ده دوازده سالگی بفهمد بهتر است تا نود سالگی! پس زنده باد حسودها، بدجنس ها و بی معرفت ها!