کتاب همه گل های پاریس

All the Flowers in Paris
کد کتاب : 67601
مترجم :
شابک : 978-6001041853
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 370
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

«سارا جیو» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب همه گل های پاریس اثر سارا جیو

کتاب «همه گل های پاریس» رمانی نوشته «سارا جیو» است که اولین بار در سال 2019 انتشار یافت. «کرولاین» که در حال بهبودی از سانحه ای شدید است و بخشی از خاطراتش را از دست داده، تلاش می کند تا تکه های پراکنده گذشته اش را دوباره در کنار هم قرار دهد. او که از ناتوانی در به یاد آوردن زندگی سابقش مستأصل شده، آپارتمانش را برای یافتن سرنخ های احتمالی می گردد، و نامه هایی مربوط به زمان جنگ را می یابد. مخاطبین سپس به پاریس تحت اشغال آلمانی ها در سال 1943 برده می شوند. بیوه ای جوان به نام «سلین» با کمک پدر خود، دخترش «کاسی» را بزرگ می کند. «سلین» هر کاری از دستش برمی آید، انجام می دهد تا از «کاسی» در مقابل هراس های جنگ محافظت کند. اما امنیت آن ها زمانی به شکل جدی به خطر می افتد که «سلین» زیبا، توجه یک افسر بلندپایه نازی را به خود جلب می کند.

کتاب همه گل های پاریس

سارا جیو
سارا جیو (زاده 18 فوریه 1978) روزنامه نگار آمریکایی و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز با 11 رمان است.جیو در 18 فوریه 1978 در سیاتل، واشنگتن متولد شد. او از کودکی شروع به نوشتن کرد و اولین ستون نویس نوجوان روزنامه محلی خود، برمرتون سان بود. بعدها، جیو مدرک لیسانس روزنامه نگاری را از دانشگاه وسترن واشنگتن گرفت.
نکوداشت های کتاب همه گل های پاریس
Fans of emotional, romantic stories set during World War II will enjoy this heartbreaking tale of love and loss.
طرفداران داستان های عاطفی و رمانتیک در زمان جنگ جهانی دوم، از این داستان غم انگیز درباره عشق و فقدان لذت خواهند برد.
Booklist Booklist

A delightful and uplifting novel.
رمانی جذاب و امیدبخش.
Historical Novels Review

A thoughtful and poignant story of love, forgiveness, and strength in the face of tragedy.
داستانی هوشمندانه و گزنده درباره عشق، بخشش، و پایداری در مواجهه با تراژدی.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب همه گل های پاریس (لذت متن)
روانکاوی که چند جلسه مرا دیده بود، می گفت: بخشش یک هدیه است؛ برای هر دو طرف، هم بخشنده و هم بخشیده شونده. اما هیچکس وقتی حاضر نیست، نمی تواند هدیه ای بدهد.

چشم هایم را برای یک لحظه می بندم، بعد بازشان می کنم. نگاهم خیره است. حالا حاضر نیستم و شک دارم که هیچ زمان دیگری حاضر به بخشیدنش شوم.

رکاب می زنم، سریع تر، مصمم. درد گذشته ناگهان شدید و با تلخی تندی آشکار می شود. می سوزاند، شبیه برشی از لیمو که روی زخمی فشرده شود.