کتاب هفت گناه کبیره

The Seven Deadly Sins
کد کتاب : 67661
مترجم :
شابک : 978-6222019693
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت گناه کبیره اثر تورنتون وایلدر

هفت گناه کبیره، گناهانی که روح انسان را به تباهی می کشانند و سرانجام دورزخ برای آن ها وعده داده شده است. گناهانی که شاید آگانه یا ناآگاهانه در دامشان بیفتسم، آیا ممکن است هرگز دچار غرور و طمع نشده باشیم؟ آیا انسانی را می توان یافت که هیچ گاه در زندگی در دام حسادت و یا شهوت نیوفتاده باشد؟ آیا می توان همواره از خشم و شکم پرستی و تنبلی دوری کرد؟ این گناهان چگونه در زندگی تجلی می یابند؟

تورنتون وایدلر در این مجموعه گناهان کبیره و نمونه ای از تنجلی آن ها را به زیبایی به تصویر کشیده است. هر نمایشنامه به یکی از گناهان کبیره اشاره دارد.

کتاب هفت گناه کبیره

تورنتون وایلدر
تورنتون وایلدر در ۳۰ آوریل ۱۸۹۷ در ایالت ویسکانسین در ایالات متحده ی آمریکا به دنیا آمد. پدرش روزنامه نگاری برجسته و دیپلماتی خوش نام بود که در زمان تولد او، سردبیری روزنامه ای را بر عهده داشت. وایلدر ۹ ساله بود که پدرش به سرکنسولی سفارت آمریکا در هنگ کنگ منصوب شد و همگی به این کشور نقل مکان کردند اما تنها ۶ ماه بعد به همراه مادر، خواهر و برادرانش به آمریکا مراجعت کردند و پدر در هنگ کنگ ماندگار شد تا ۵ سال بعد که همگی در شانگهای چین دوباره به هم ملحق شدند. وایلدر یک سالی را در چین گذراند و سپ...