کتاب عصر اصلاحات

The Reformation
کد کتاب : 67801
مترجم :
شابک : 978-9643113438
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 159
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عصر اصلاحات اثر سارا فلاورز

اروپا در سال‌های ابتدایی قرن شانزدهم شاهد تقییرات عظیمی بود. سفرهای اکتشافی در طول پنجاه سال پیش از این دوره، سرزمین‌های آفریقا و خاور دور و آمریکارا به روی تجارت اروپاییان گشوده بود. ماشین چاپ اختراع شده بود و انتشار کتاب بیشتر متداول می‌شد. هنرمندان و اندیشمندان دورۀ رنسانس دروازه‌های دنیای جدید زیبایی و دانش را گشوده بودند.

کتاب عصر اصلاحات

سارا فلاورز
سارا فلاورز نویسنده و کتابدار آمریکایی است که در سال ۱۹۵۲ در ایالت کانزاس آمریکا به‌دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی خود را نیز در همانجا گذراند. او تحصیلات دانشگاهی‌اش را در رشته‌ی تاریخ هنر تکمیل کرد و ۳۰ سال از دوره‌ی کاری‌اش را در کتابخانه‌ی عمومی کالیفورنیا گذراند. او در سال ۲۰۰۸ بازنشته شد اما همچنان تا به امروز به‌عنوان یک کتابدار ارشد و حرفه‌ای‌ برای ژورنال‌‌های تخصصی کتابخانه‌ها مقاله می‌نویسد و سال‌ها تجربه‌اش را د...
قسمت هایی از کتاب عصر اصلاحات (لذت متن)
اروپا در سال های ابتدایی قرن شانزدهم شاهد تقییرات عظیمی بود. سفرهای اکتشافی در طول پنجاه سال پیش از این دوره، سرزمین های آفریقا و خاور دور و آمریکا را به روی تجارت اروپاییان گشوده بود. ماشین چاپ اختراع شده بود و انتشار کتاب بیشتر متداول می شد. هنرمندان و اندیشمندان دورۀ رنسانس دروازه های دنیای جدید زیبایی و دانش را گشوده بودند.