کتاب از دیسیپلین نترسید و فرزندتان را تربیت کنید

Don't be Afraid to Discipline
  • 57,500 تومان
  • به زودی 🙄
  • نویسنده: روت آلن پیترز
کد کتاب : 67855
مترجم :
شابک : 978-6227546705
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از دیسیپلین نترسید و فرزندتان را تربیت کنید اثر روت آلن پیترز

نظم فقط یک کلمه سه حرفی نیست.

دکتر روث پیترز به عنوان یک روانشناس کودک و مادر محترم با بیش از 20 سال تجربه، می داند که بچه ها می توانند ذهن والدین را دستکاری کنند - و او به والدین رویکردی مثبت و بی معنی برای ایجاد هماهنگی خانوادگی ارائه می دهد.
بچه‌ها دقیقا می‌دانند که وقتی والدینشان قدرت را رها می‌کنند، چه کاری انجام دهند - از موقعیت استفاده کنند! از دیسیپلین نترسید بر چندین سبک فرزندپروری ناکارآمد تمرکز دارد که بچه ها در آن رشد می کنند، مانند والدینی که از نظر عاطفی نیازمند هستند یا والدینی که به دنبال شادی هستند. دکتر پیترز همچنین به والدین کمک می‌کند تا تشخیص دهند که فرزندانشان از کدام تاکتیک‌ها بهتر استفاده می‌کنند، خواه این روش‌ها تحریک گناه والدین باشد یا قرار دادن مادر در برابر پدر. این کتاب به والدین کمک می کند تا با وضع قوانین روشن، منصفانه و منصفانه هم برای خود و هم برای فرزندانشان از این دام های رایج اجتناب کنند. هیچ شگفتی و شکایتی وجود ندارد، زیرا بچه ها دقیقا می دانند که اگر رفتار نادرست داشته باشند چه اتفاقی می افتد.
این کتاب شامل نمودارهای مدیریت رفتاری است که برای دانش‌آموزان ابتدایی راهنمایی و دبیرستان، اطلاعاتی در مورد اختلال کمبود توجه، توصیه‌های خاص در مورد مشکلات انضباطی ویژه والدین مجرد و خانواده‌های ناتنی، و یک بحث صریح در مورد کودکانی که به طور جدی دچار مشکل هستند، ارائه می‌شود. از دیسیپلین نترسید یک رویکرد خوشایند برای رفتار نادرست کودکان برای والدین خسته ای است که به پاسخ های ساده و مستقیم نیاز دارند.

کتاب از دیسیپلین نترسید و فرزندتان را تربیت کنید

نکوداشت های کتاب از دیسیپلین نترسید و فرزندتان را تربیت کنید
A readable, sensible guide to parenting. I recommend it especially for people who question their ability to parent, or who can't seem to say no to their kids.
راهنمای خواندنی و معقول برای فرزندپروری. من آن را به ویژه برای افرادی توصیه می کنم که توانایی خود را برای پدر و مادر شدن زیر سوال می برند، یا به نظر می رسد که نمی توانند به فرزندان خود نه بگویند.
Mary Pipher

قسمت هایی از کتاب از دیسیپلین نترسید و فرزندتان را تربیت کنید (لذت متن)