کتاب راهنمای سرمایه مارکس (جلد دوم)

A companion to Marx's Capital
کد کتاب : 6787
مترجم :
شابک : 9786007293386
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای سرمایه مارکس (جلد دوم) اثر دیوید هاروی

بزرگترین بحران مالی از زمان رکود بزرگ، موجی از علاقه به کار مارکس در تلاش برای درک منشاء مخمصه فعلی ما ایجاد کرده است. برای نزدیک به چهل سال، دیوید هاروی در مورد سرمایه نوشت و سخنرانی کرد و به یکی از برجسته ترین مارکس شناسان جهان تبدیل شد.
بر اساس سخنرانی‌های اخیر او، این کتاب "راهنمای سرمایه مارکس(جلد اول) " قصد دارد این عمق یادگیری را به مخاطبان گسترده‌تری برساند و خوانندگانی را که برای اولین بار از طریق متنی جذاب و عمیقا ارزشمند راهنمایی ‌کنند. همدمی برای سرمایه مارکس، تفسیرهای تازه، بدیع و گاه انتقادی از کتابی ارائه می‌کند که مسیر تاریخ را تغییر داد و همانطور که هاروی می‌گوید، ممکن است دوباره این کار را انجام دهد.
بیش از بیست سال است که دیوید هاروی یک دوره آموزشی عمیقا محبوب در مورد خواندن سرمایه مارکس، جلد اول، در دانشگاه سیتی نیویورک تدریس کرده است. این کتاب نسخه ای منتشر شده از آن سخنرانی ها و روشن ترین مقدمه ممکن برای موضوع است.
سرمایه مارکس یکی از آثار کلاسیک ادبیات جهان، یکی از «کتاب های بزرگ جهان غرب» است. بسیار مورد بحث است، اما به ندرت خوانده می شود، حتی در میان افراد به ظاهر تحصیل کرده در میان ما.

کتاب راهنمای سرمایه مارکس (جلد دوم)

دیوید هاروی
دیوید هاروی (به انگلیسی: David Harvey) (متولد ۳۱ اکتبر ۱۹۳۵، گیلینگام، کِنت، انگلستان)، استاد ممتاز جغرافیا و انسان‌شناسی در دانشگاه شهریِ نیویورک است. هاروی یکی از مهم‌ترین نظریه‌پردازان در عرصهٔ مسائل اجتماعی جهان است، او درجهٔ دکترای خود را در رشتهٔ جغرافیا در سال ۱۹۶۱ از دانشگاه کمبریج دریافت کرده‌است. به دلیل تأثیر و نفوذ چشمگیرش، در میان ۲۰ نویسندهٔ مرجع در عرصهٔ علوم انسانی قرار گرفته‌است. علاوه بر آن، او یکی از مرجع‌ترین جغرافی‌دانان آکادمیک در سطح ج...
دسته بندی های کتاب راهنمای سرمایه مارکس (جلد دوم)