کتاب رهایی از طردشدگی

Rejection Free
  • 60,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سزاوار سزاوار
    نویسنده:
کد کتاب : 68089
مترجم : علی هدایتی
شابک : 978-6229855737
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی از طردشدگی اثر اسکات آلن

مجموعه کتاب های اسکات آلن بر موضوعاتی مانند تغییر عادت های روزمره، غلبه بر رفتارهای خودویرانگر و ارائه ی بهترین راهکارها برای مقابله با ترس و طردشدگی تمرکز دارد. اسکات معتقد است زندگی موفق یعنی زندگی کردن بر پایه توانمندسازی - که با انجام یکسری اقدامات کوچک به طور روزانه شکل می گیرد - و در نهایت ما را به آزادی می رساند.
اسکات نویسنده چندین کتاب موفق و پرفروش در دنیاست. آقای آلن به علت اشتیاق عمیقش به ساختن مهارت های زندگی و آموزش به دیگران برای ایجاد تغییر در زندگی، خود را به پیمودن مسیر پیوسته و بی پایان خودسازی متعهد ساخته است.
آلن در این کتاب تلاش می کند تا بهترین راهکارها را برای رهایی از طردشدگی ارائه دهد و کمک می کند تا مسئولیت زندگی خود را بر عهده گرفته و به آزادی برسید.
اگر قرار باشد هر بار که فردی عقیده اش را گفت و سرزنشتان کرد شما خود را مطابق میلش تغییر دهید، باید هر ده دقیقه به فکر تغییر مسیر باشید. با سرعت در جهت مسیر خود پیش بروید. به شخصیتی که می خواهید تبدیل شوید باور داشته باشید نه به شخصیتی که دیگران متقاعدتان کردند.
اگر سعی کنید همه را راضی نگه دارید، در نهایت به جایی می رسید که تمام قدرت و اختیارات را به دیگران می دهید تا بیشتر شما را رد کنند. همیشه طردشدگی، از درون آغاز می شود!
طردشدگی منحصر به هیچ شخص یا گروه خاصی نیست. چیزی است که همه ما آن را تجربه می کنیم. تنها در نحوه برخورد ما با آن تفاوت وجود دارد.

کتاب رهایی از طردشدگی

اسکات آلن
اسکات آلن در شهر اسب سواری اپسوم بزرگ شد. بعد از فهمیدن اینکه او برایورزش هاکی قد بلند و سنگین است، توجه خود را به فوتبال جلب کرد. در شانزده سالگی او قبل از اینکه نویسنده ورزشی حرفه ای، ویرایشگر و متخصص محتوای دیجیتال شود، شروع به نوشتن فنونین کرد.
دسته بندی های کتاب رهایی از طردشدگی