کتاب سایه شدم تا تو بمانی

Saye Shodam ta To Bemani
کد کتاب : 68355
شابک : 978-6229871591
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 504
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سایه شدم تا تو بمانی اثر بهناز صفری

از عمده ترین برجستگی های این رمان که با رمان های عاشقانه ی این روزهای بازار متفاوت است . علاوه بر داستان گیرا و هیجان انگیز عاشقانه ای که خوانندگان را جذب این رمان می کند. پرداختن به زندگی نامه ای حضرت سعدی شیخ اجل، و پرداختن به تجربیات جهانگردی وی است. زیرا سعدی ۳۰ سال از زندگی خود را به جهانگردی پرداخت و نتیجه ی آن دو کتاب ارزشمند بوستان و گلستان شد.
شخصیت های اصلی این رمان هر دو جهانگرد بوده و خوانندگان را در سفرهای جهانگردی با خودشان همراه می کنند.
نویسنده در این رمان تلاش کرده علاوه بر پرداختن به مسایل احساسی و عاشقانه که در بطن جامعه اتفاق افتاده به اداب و رسوم ایرانیان باستان از جمله جشن مهرگان هم بپردازد. همچنین تعدادی از شعرهای برجسته سعدی و زندگی نامه اش برجستگی خاص و منحصر به فردی به این رمان داده است.
برخی از اساتید ادبیات ایران بر این اعتقادند این رمان قرار بوده سایه ای از رمان ملت عشق باشد اما دوشادوش آن پا به عرصه ادبیات ایران گذاشته است.

کتاب سایه شدم تا تو بمانی

بهناز صفری
بهناز صفری، متولد سال ۱۳۶۰ است و نخستین کتابش را که یک رمان عاشقانه است بسیار زود و در سنین نوجوانی نوشت.بهناز صفری در زمینه فرهنگی و هنری برای مردم محله هم کارها و خدمات خوبی انجام داده است. از برگزاری کلاس آموزش نقاشی تا راه‌اندازی کافه کتاب که امیدوار است در آینده بتواند دایره فعالیت‌های آن را گسترش دهد.