کتاب ان ال پی و روان شناسی تاریک

NLP and Dark Psychology
کد کتاب : 68357
مترجم :
شابک : 978-6229836316
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ان ال پی و روان شناسی تاریک اثر ویلیام دینی

من مدت زیادی را صرف جمع آوری این نکات در مورد چگونگی دستکاری مردم و به دست آوردن هر چیزی که ممکن است از آنها داشته باشم، کرده ام. با استفاده از ترفندهای تاریک روانشناسی، می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه با افکار مردم کار کنیم و از درونی‌ترین احساسات و خواسته‌های آن‌ها بهره ببریم تا بتوانیم هر آنچه را که می‌خواهیم از آنها دریافت کنیم.
اگر می خواهید یک مطالعه سریع داشته باشید که کیفیت زندگی شما را به شدت بهبود بخشد، هیچ چیز بهتر از این وجود ندارد. این کتاب متشکل از نکات عملی است که به شما کمک می کند واقعا افراد اطراف خود را از هم جدا کنید و همچنین یاد بگیرید چگونه از آنها پیشی بگیرید و از آنها به نفع خود استفاده کنید، این کتاب بخش مهمی از کتابخانه هر کسی است که می خواهد تأثیر خود را بر دیگران خودش بسازد و اعمال کند.
این کتاب از مفاهیم برنامه‌ریزی عصبی-زبانی استفاده می‌کند تا به خواننده پایه‌ای ثابت بدهد که می‌توانند از آن برای وادار کردن مردم به انجام خواسته‌هایشان استفاده کنند. در طول این کتاب به بحث خواهیم پرداخت:

-برنامه ریزی عصبی-زبانی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد
-چگونه احساسات افراد را بخوانیم و پردازش کنیم
-چگونه افراد را روانکاوی کنیم
-چگونه بذرهای احساسی متفاوتی را بکاریم که در ذهن افراد رشد کنند
-چگونه از کلمات برای هدایت افراد هر طور که دوست دارید استفاده کنید
-نحوه شناسایی و کار با انواع مختلف افراد مانند افراد مخالف و کنترل فریک ها
-همه اینها و خیلی بیشتر.

بنابراین اگر به دنبال کتابی هستید که شما را در زندگی جلوتر ببرد، دیگر به دنبال آن نباشید. این کتاب برای شما است.

کتاب ان ال پی و روان شناسی تاریک

ویلیام دینی
اشتیاق و دانش ویلیام دینی در مورد روانشناسی و دستکاری عاطفی ناشی از تجربه زندگی اوست. نویسنده چندین سال است که وارد یک رابطه مسموم شده است که در آن شریک زندگی اش از او سوء استفاده عاطفی کرده است.ویلیام پس از یک درمان روانشناختی به دلیل رابطه اش، مجذوب این علوم اعصاب شده است، بنابراین شروع به لذت بردن از این موضوع کرد و آن را در بیشتر جنبه های آن مطالعه کرد.کتاب‌های ویلیام، بر خلاف سایر کتاب‌های مشابه، نه تنها مفاهیم مکتوب را ارائه می‌کنند، بلکه نمونه‌های زیادی از تجربه&zwn...
قسمت هایی از کتاب ان ال پی و روان شناسی تاریک (لذت متن)
«ان ال پی» کاربردهای فراوانی دارد و فریبکاری در بالای این لیست قرار ندارد. در واقع از «ان ال پی» برای رشد شخصی و خودسازی استفاده می شود. اگر می خواهید نسخه بهتری از خود شوید، می توانید از برخی از تکنیک ها برای برنامه ریزی مجدد ذهن خود استفاده کنید. از طریق تجسم می توانید به راحتی درک منفی خود از زندگی را تغییر داده و مشاهده آن را به روشی مثبت شروع کنید. توجه به این نکته مهم است که «ان ال پی» برای رشد فردی طراحی شده است و می تواند به شما در بازیابی عزت نفس و بهبود روند تفکر کمک کند. «ان ال پی» برای ارتقای مهارت هایی مانند بازتاب خود، ارتباطات و اعتماد به نفس در میان دیگران، مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید از «ان ال پی» برای دستیابی به اهداف استفاده کنید و موفقیت خود را در روابط خود با دیگران مشاهده کنید. اگر تکنیک ها را به درستی اجرا کنید، به عنوان یک رهبر نفوذ خواهید کرد و به راحتی در محیط کار خود به قدرت می رسید.