کتاب یوگا در محل کار

Desktop Yoga
کد کتاب : 68372
مترجم : سوسن عبدالرضایی
شابک : 978-6007801888
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب یوگا در محل کار اثر بهارات تاکور

بهارات تاکور، یکی از اساتید بین المللی یوگا می باشد که در زمینه های آیورودا، تانترا، مانترا و.. فعالیت داشته است. وی تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه فیزیولوژی یوگا در دانشگاه لاکشیما واقع در والیرهند به پایان رسانده و هم اکنون ساکن بمبئی بوده و با سفر به نقاط مختلف دنیا و برگزاری کارگاه ها و کلاس های مختلف آموزشی سعی در تغییر و بهبود سبک زندگی همنوعان خود دارد.
کتاب حاضر با تمریناتی ساده و موثر که حتی در پشت میز کار، قادر به انجام آنها هستید، شما را کمک می کند تا با وجود مشغله ی کاری و زمان آزاد محدود از ثمرات مثبت، آرامش بخش و سلامتی آفرین یوگا بهره مند شوید.

کتاب یوگا در محل کار

بهارات تاکور
دکتر بهارات تاکور بنیانگذار یوگای هنری یک فرم پویا از یوگا است که اصول مدرن تناسب اندام را با تکنیک‌های یوگا باستانی ترکیب می‌کند و هدف آن تغییر یک فرد در همه سطوح، جسمی و ذهنی و عاطفی است. او تا حد زیادی مسئول رواج این فرم پرانرژی و نیرومند یوگا از سال 2000 به بعد در کلان شهرهای بزرگ هند و همچنین در دبی است، در حالی که یوگا قدرت و آشتانگا یوگا در غرب محبوبیت یافتند. او به چندین فرد مشهور مشهور از جمله کارینا کاپور، سلمان خان، صنعتگران سونیل میتال و راتان تاتا و همچنین ورزشکاران بین...