کتاب علم تنفس

Breathing exercises
(تمرینات تنفسی برای انرژی حیاتی بیشتر،تمرکز بهتر،گسترش آگاهی)
کد کتاب : 68374
مترجم :
شابک : 978-6007801413
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب علم تنفس اثر سوامی شیواناندا

همراه ضروری برای یوگی های مبتدی و با تجربه! اکنون با صفحات تازه و رنگارنگ، کتاب علم تنفس همچنان راهنمای کلاسیک یوگا است. این راهنمای معتبر با دستورالعمل‌های ساده، آموزش الهام‌بخش و تصاویر دقیق، همه جنبه‌های سبک زندگی یوگا را شامل می‌شود - از جمله آرامش، ورزش، دستورالعمل‌های غذایی، تنفس، و مدیتیشن.

مرکز یوگا سیواناندا که یک سازمان بسیار معتبر برای مطالعات و تمرینات یوگا است، اولین نسخه علم تنفس را در سال 1983 ایجاد کرد. از زمان انتشار آن، بیش از 700000 نسخه در سراسر جهان فروخته شده است و به یک متن استاندارد برای دانشجویان یوگا و دانشجویان تبدیل شده است. معلمان

چه در کنار یک کلاس از آن استفاده کنید و چه به تنهایی، علم تنفس می تواند به شما کمک کند:
- اندامی متناسب و زیبا داشته باشید
-انرژی و نشاط خود را در هر مرحله از زندگی افزایش دهید
- استرس را کاهش دهید و آرامش بیشتری را تجربه کنید
-مغذی و مسئولانه بخورید
-قدرت تمرکز و نظم خود را افزایش دهید

یوگا سفری به سوی سلامت جسمی و روحی است. با در دست داشتن این راهنمای زیبا و پرفروش، سلامت، انرژی و نشاطی را که یوگا می تواند به زندگی خود وارد کند، تجربه خواهید کرد.

کتاب علم تنفس

سوامی شیواناندا
سوامی شیواناندا در سال ۱۸۸۷ در جنوب هندوستان به دنیا آمد. او که به خدمت به بشریت علاقه‌مند بود در رشته پزشکی تحصیل کرد و چندین سال در مالزی به پزشکی مشغول شد.در سال ۱۹۲۳ به هند برگشت و برای آغاز کردن تمرینات روحی و ذهنی برای یک سال به هیمالیا رفت. علاوه بر تمریناتش، مرکز پزشکی کوچکی نیز در انجا تأسیس نمود.او بیش از ۳۰۰ کتاب نوشته و شاگردان بسیاری را پرورش داده‌است. وی در سال ۱۹۶۳ وارد ماهاسامادهی (ترک کالبد جسمانی) شد و درگذشت.
دسته بندی های کتاب علم تنفس