کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم (2 جلدی)

We need to talk
(چگونه گفت و گویی به درد بخور داشته باشیم‮‬)
کد کتاب : 68432
مترجم :
شابک : 978-0050893807
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 570
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم (2 جلدی) اثر کیت مورفی


امروزه بیشتر ما از پشت صفحه‌های الکترونیکی ارتباط برقرار می‌کنیم، و مطالعات نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نسبت به گذشته کمتر احساس ارتباط و بیشتر احساس تفرقه می‌کنند. مقصیر برخی از این گسست ها را می توان چشم انداز سیاسی ما دانست، اما فرسایش مهارت های گفتگوی ما به عنوان یک جامعه بر عهده ما به عنوان افراد است.
هدلی می گوید تنها راه پیش رو این است که با یکدیگر صحبت کنیم. در کتاب باید با هم حرف بزنیم، او راهبردهایی را بیان می‌کند که او را به یک مکالمه‌گر بهتر تبدیل کرده است - و ابزارهای ساده‌ای را ارائه می‌کند که می‌تواند ارتباط هر کسی را بهبود بخشد. مثلا:
آنجا باشید یا به جای دیگری بروید. انسان ها قادر به انجام چند کار نیستند، و این به ویژه در مورد کارهایی که شامل زبان است صادق است. فکر می‌کنید می‌توانید هنگام تماس کاری چند ایمیل تایپ کنید یا در حین ارسال پیامک به همسرتان با فرزندتان گفتگو کنید؟ دوباره فکر کن.
تعصب خود را بررسی کنید. این باور که هوش شما از شما در برابر فرضیات نادرست محافظت می کند، می تواند شما را در برابر آنها آسیب پذیرتر کند. همه ما نقاط کوری داریم که بر نوع نگاه ما به دیگران تأثیر می گذارد. قبل از اینکه شخص دیگری را قضاوت کنید تعصب خود را بررسی کنید.
تلفن خود را مخفی کنید فقط گوشی خود را زمین نگذارید، آن را کنار بگذارید. تحقیقات جدید نشان می دهد که صرف وجود تلفن همراه می تواند بر کیفیت مکالمه تأثیر منفی بگذارد.
اگر برای برقراری ارتباط با معلم فرزندتان در مدرسه، یک کارمند در محل کار، یا افرادی که بیشتر دوستشان دارید مشکل دارید – این کتاب استراتژی‌های هوشمندانه‌ای ارائه می‌دهد که می‌تواند به همه ما کمک کند تا مکالمات مهمی داشته باشیم.

کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم (2 جلدی)

کیت مورفی
روزنامه نگار کیت مورفی در نیویورک تایمز مینویسد که موضوعاتی از جمله بهداشت ، فناوری ، علوم ، طراحی ، هنر ، تجارت ، امور مالی ، مد ، خوراک ، سفر و املاک و مستغلات را بررسی کرده است. کیت به دلیل روش تازه و در دسترس خود در توضیح موضوعات پیچیده ، به ویژه علمی که در پس تعاملات اجتماعی است ، شناخته شده است.
دسته بندی های کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم (2 جلدی)
نکوداشت های کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم (2 جلدی)
This book is necessary…Headlee’s treatise on creating space for valuable mutual reciprocity is one that should become a handbook in any school, business or even a doctor’s office where the everyday person visits
این یک کتاب ضروری است… کتاب هدلی در مورد ایجاد فضایی برای تعامل ارزشمند متقابل کتابی است که باید به یک کتاب راهنما در هر مدرسه، تجارت یا حتی مطب دکتری تبدیل شود که افراد روزمره به آن مراجعه می کنند.
George Elerick

A well-researched and careful analysis of how and why we talk with one another—our strengths and (myriad) weaknesses
یک تحلیل خوب و دقیق از چگونگی و چرایی صحبت کردن با یکدیگر - نقاط قوت و (بیشمار) ضعف ما
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم (2 جلدی) (لذت متن)
برقراری گفت وگوهای پر از ظرافت و جزئیات یکی از مهارت های منحصربه فرد بشر است. زیست شناسان معتقدند این مهارت یکی از عوامل مهم در موفقیت گونه زیستی ما است و ما را در بالای زنجیره غذایی قرار داده است. این موضوع که انسان چه زمانی سخن گفتن را آغاز کرد همچنان محل بحث است، با این حال می توان با اطمینان گفت حداقل یک میلیون سال است که چیزهایی را منسجم به زبان می آوریم. این توانایی چگونه به ما کمک کرده است؟ پاسخ این است که ما، برخلاف سایر حیوانات، می توانیم دروغ بگوییم، وقتی گربه ای از شما خوشش نیاید، به راحتی متوجه می شوید. یک سگ نمی تواند تصنعی غرش کند و تا جایی که ما می دانیم، فیل ها نمی توانند تظاهر به خرخر کنند. تظاهر کردن و لاپوشانی از توانایی های بشر است و اگرچه ممکن است این ویژگی یک نقیصه در نظر گرفته شود، اما اغلب مفید است.