کتاب زنانی که تاریخ را ساختند

Fantastically Great Women Who Made History
کد کتاب : 68473
مترجم :
شابک : 978-6007620533
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زنانی که تاریخ را ساختند اثر کیت پنکهرست

کتاب زنانی که تاریخ را ساختند اثری است از کیت پنکهرست به ترجمه نلی محجوب و چاپ انتشارات ناریا. این کتاب به شکلی ساده و مصور به معرفی زنانی می پردازد که با کارهای بزرگی که انجام دادند نامشان در دل تاریخ ثبت شد؛ اثر حاضر به دختران نشان می دهد که آن ها برای انجام کارهای بزرگ چیزی کم ندارند و اگر بخواهند می توانند در یادها جاودان شوند.

کتاب زنانی که تاریخ را ساختند

کیت پنکهرست
کیت پنکهرست نویسنده و تصویرگر انگلیسی است که به دلیل یک سری کتاب های تصویری کودکان شناخته شده است. او در سال 2002 برای جایزه تصویرگری کتاب جایزه دوم را دریافت کرد.وی پس از کسب مقام دوم در جایزه Macmillan 2002 برای تصویرگری، شروع به کار روی سری Mariell Mystery Investigates کرد.این کاری بود که پنکهرست هم آن را نوشت و هم به تصویر کشید.این مجموعه توسط Plum Pudding Illustration به دست آمد. و متعاقباً از طریق Bloomsbury منتشر شد.
قسمت هایی از کتاب زنانی که تاریخ را ساختند (لذت متن)
برخی از مردم خجالت می کشیدند که درباره ی بدنشان با پزشکان مرد حرف بزنند و دوست الیزابت آرزو می کرد که کاش یک پزشک زن او را درمان می کرد. او فکر می کرد الیزابت که درس می خواند و سخت کار می کند، می تواند پزشک خیلی ماهری بشود. اول الیزابت نمی توانست چنین چیزی را تصور کند. اما بعد از مدتی فکر، فهمید که زن ها مستحق این هستند که دربرابر پزشکشان احساس آرامش داشته باشند. اگر پزشک زن وجود ندارد به این معنی نیست که زن ها نمی توانند پزشک باشند…