کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم

Grow younger, live longer : 10 steps to reverse aging.
کد کتاب : 68587
مترجم :
شابک : 978-6227719017
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم اثر دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا، پیشگام در پزشکی ذهن/بدن، در «کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم»، دهه ها تحقیق و دانش خود را برای معکوس کردن روند پیری به کار می گیرد. این برنامه گام به گام ساده و کاربرطراحی شده است.

برنامه ده مرحله ای که در این کتاب به تفصیل شرح داده شده است، فورا حس رضایت شما را بهبود می بخشد. توصیه ها و رهنمون های این کتاب هر مرحله به شما کمک می کند تا فرآیند برگشت سن را به طور کامل در زندگی خود ادغام کنید. یاد بگیرید چگونه ذهنی جوان را حفظ کنید، انعطاف پذیری را پرورش دهید، سیستم ایمنی خود را تقویت کنید، بدن خود را پرورش دهید و خیلی چیزهای دیگر. همانطور که شروع به معکوس کردن سن بیولوژیکی خود می کنید، متوجه خواهید شد که در ذخایر درونی خود از انرژی، خلاقیت و سرزندگی نامحدود استفاده می کنید.

اگر متوجه شدید که در مورد بسیاری از اتفاقات زندگیتان مخصوصا بالارفتن سنتان استرس دارید، پیشنهاد می کنیم این کتاب را بخوانید. آنچه را که قبلا می‌دانید به شما می‌گوید، اما ابزارهایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که برای پیشرفت با تغییر در زندگی‌تان نیاز دارید. قطعا ارزش خرید و مراجعه در طول سال ها را دارد.

کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
دسته بندی های کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم
نکوداشت های کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم
We all want to grow younger and live longer. Drs. Chopra and Simon’s book gives us a powerful, step-by-step way to remember that it is possible
همه ما می خواهیم جوان تر شویم و عمر طولانی تری داشته باشیم. دکتر کتاب چوپرا و سایمون یک راه قدرتمند و گام به گام به ما می دهد تا به خاطر بسپاریم که ممکن است.
Art of Sexual Ecstasy

The ten steps offered in this book represent a quantum leap in our understanding of how to reverse biological age.
ده مرحله ارائه شده در این کتاب نشان دهنده یک جهش کوانتومی در درک ما از چگونگی معکوس کردن سن بیولوژیکی است.
Mark Mastrov

قسمت هایی از کتاب جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم (لذت متن)