کتاب زنانی که دنیا را تغییر دادند

Fantastically Great Women Who Changed the World
کد کتاب : 68677
مترجم :
شابک : 978-6007620472
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب زنانی که دنیا را تغییر دادند اثر کیت پنکهرست

کتاب زنانی که دنیا را تغییر دادند اثری است از کیت پنکهرست، به ترجمۀ نلی محجوب و چاپ انتشارات ناریا. کتاب حاضر به معرفی زنانی می پردازد که با کشف استعدادهای خود، پیروی از رویاهایشان و حفظ انگیزه دنیا را تغییر دادند و به اهداف خود رسیدند. زنانی چون: جین آستین، گرترود ادرل، کوکو شنل، فریدا کالو، ماری کوری، مری آنینگ و … .

کتاب زنانی که دنیا را تغییر دادند

کیت پنکهرست
کیت پنکهرست نویسنده و تصویرگر انگلیسی است که به دلیل یک سری کتاب های تصویری کودکان شناخته شده است. او در سال 2002 برای جایزه تصویرگری کتاب جایزه دوم را دریافت کرد.وی پس از کسب مقام دوم در جایزه Macmillan 2002 برای تصویرگری، شروع به کار روی سری Mariell Mystery Investigates کرد.این کاری بود که پنکهرست هم آن را نوشت و هم به تصویر کشید.این مجموعه توسط Plum Pudding Illustration به دست آمد. و متعاقباً از طریق Bloomsbury منتشر شد.
قسمت هایی از کتاب زنانی که دنیا را تغییر دادند (لذت متن)
طراح مد، گابریل شنل، که دوستانش «کوکو» صدایش می کردند، در سال 1910 اولین فروشگاهش را در پاریس باز کرد. در آن زمان زنان کاملا رسمی لباس می پوشیدند. کوکو فکر می کرد این لباس ها برای شیوه ی جدید زندگی زنان مناسب نیست. وقتش رسیده بود که مدل های جدیدی ابداع کند. بنابراین او حذف کرد و حذف کرد و حذف کرد و از قرار دادن تکه های مختلف لباس ها کنار هم، لباس های جدیدی برای زنان مدرن طراحی کرد؛ که مورد توجه هم واقع شدند!