کتاب من نمی خوام نخود باشم

I Don't Want to Be a Pea!
قصه های گامبالی و بال بالی
کد کتاب : 68686
شابک : 978-6007620038
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب من نمی خوام نخود باشم اثر افسانه شعبان نژاد

کتاب مصور حاضر، جلد اول از قصه‌های «گامبالی» و «بال بالی» و داستانی درباره دوستی است که با زبانی ساده و روان برای گروه‌های سنی (الف) و (ب) نگاشته شده است. در داستان می‌خوانیم: «خونه یک اسب آبی بود به اسم «گامبالی خان». «گامبالی خان» یه دوست داشت. دوستی که مهربون بود. «بال بالی» اسم اون بود. یک روز «گامبالی خان» به «بال بالی» گفت که با هم بازی کنند. «بال بالی» گفت که بال دارم و بال دارم، من خیلی هم خوشحالم. «گامبالی» با ناراحتی گفت پس من الکی توی بازیمون شبیه کی بشم».

کتاب من نمی خوام نخود باشم

افسانه شعبان نژاد
مي‌گويند اول ارديبهشت ماهِ سال چهل و دو در شهداد وقتي كه بلبل‌هاي خرمايي شاد از هواي بهاري، ‌لابه‌لاي شاخه‌هاي نخل اين سو و آن‌سو مي‌پريدند و آواز مي‌خواندند، صداي گريه‌هاي نازك و كشدار نوزادي كه هشتمين عضو از خانواده‌ي شعبان‌نژاد بود، به نرمي با صداي بلبل‌ها در هم آميخت. صدايش با نسيم ملايمي كه از كوير مي‌آمد و برگ‌هاي نارنج و پرتقال باغ را نوازش مي‌كرد، همراه شد.آن نوزاد من بودم. نامم را افسانه گذاشتند و ناخودآگاه رو...
قسمت هایی از کتاب من نمی خوام نخود باشم (لذت متن)
«یکی بود، یکی نبود زیر گنبد کبود، خونه ی اسب آبی بود. اسمش چی بود؟ گامبالی خان گامبالی خان یه دوست داشت دوستی که مهربون بود، بال بالی اسم اون بود...»