کتاب سرزمین یخی

The Ice Beneath Her
کد کتاب : 68797
مترجم :
شابک : 978-6227361094
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 465
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سرزمین یخی اثر کامیلا گرب

کتاب پیش رو به قلم نویسنده ای که سبک ویژه ی خود را در داستان آفرینی و نوشتن دارد و اغلب بر آثار روانی و روانشناختی آدم ها در داستان هایش توجهی ویژه معطوف می سازد به نگارش درآمده است. کامیلا گرب حوادث، شخصیت ها و رویدادهای داستان را به شکلی جذاب خلق می کند و در لایه های پنهان روایتش عوامل و ریشه های مختلفی که رفتار آدم ها را سبب می شود مورد بررسی قرار می دهد؛ او همواره خواننده را شگفت زده و غافلگیر می کند و برای روح و روان آدم ها ارزشی ویژه قائل است.
سرزمین یخی با روایت یک افسر پلیس آغاز می شود، افسری که مادرش را از دست داده و در تنها نقطه ی آرامش دنیایش کنار مزار او آرام گرفته است؛ با این حال به ناگاه تلفنش به صدا در می آید و دلش گواهی می دهد اتفاق بدی به وقوع پیوسته است، حس هشدار دهنده و دلهره آوری که گذر سال ها آن را به تجربه ای آشنا مبدل کرده و با این حال هم چنان تاثیر منفی خود را به دنبال دارد. گویی قتلی دیگر به وقوع پیوسته است!

کتاب سرزمین یخی

کامیلا گرب
کامیلا گرب (متولد 1968) نویسنده سوئدی است. او برنده جایزه بهترین رمان جنایی سوئدی و جایزه کلید شیشه ای است.او در Älvsjö، 1968 متولد شد. او دارای مدرک از دانشکده اقتصاد استکهلم است. او یکی از بنیانگذاران شرکت انتشار کتاب صوتی Storyside بود و به عنوان مدیر عامل آن خدمت می کرد. او به همراه خواهرش Åsa Träff ، مجموعه‌ای از رمان‌های جنایی محبوب را با حضور روان‌شناس سیری برگمن منتشر کرد که دو تای آن‌ها نامزد بهترین رمان جنایی سوئدی سال توسط آکادمی جنایی نویسا...