کتاب از تبار لیلی ام

Az Tabar-e Leili-am
کد کتاب : 68805
شابک : 978-6227361018
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 831
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب از تبار لیلی ام اثر پروانه شفاعی

این کتاب روایتگر داستانی سرشار از پستی و بلندی است که از عشق حکایت دارد، از بی تجربگی و احساسات خام، از عواقب و نتایج کار انسان ها که نه تنها بر خودشان بلکه بر فرزندان شان و نسل های بعد از آن ها تاثیر می گذارد، از بی توجهی و غفلت نسبت به آن چه که باید در زمان و مکانی خاص رخ بدهد که اگر این گونه نباشد ارزش و اهمیت خود را از دست می دهد و شاید حتی تاثیر منفی برجای بگذارد.
ماجرای کتاب پیش رو از روز افتتاح بخشی مهم از کارخانه ای که عطا در آن مشغول به کار است آغاز می شود، قرار است بخش ای سی یو کارخانه به طور رسمی آغاز به کار کند آن هم بعد از مدت ها تلاش و سختی. اما همه چیز با وقوع آتش سوزی درست در همان قسمت در شرف افتتاح به حالت تعلیق در می آید؛ عطا باور دارد آتش سوزی زیر سر امیر سالار است در حالی که امیر سالار اظهار می کند آتش سوزی کاملا غیرعمدی رخ داده است. شعله های آتش حس کینه قدیمی میان عطا، ارسلان و امیر سالار را پررنگ تر می کند و در این میان ثریا و پری ناز آن چه را رخ می دهد به نظاره می نشینند.

کتاب از تبار لیلی ام

پروانه شفاعی
پروانه شفاعی متولد 1359 هستم، فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی. یک فرزند دختر دارم. در کنار امر ترجمه گاهی نیز برای دلم و مخاطبین مشتاق رمان قلم میزنم. دو اثر در نشر شادان دارم... یک اثر چاپ شده به نام «بهشت متروکه» و دیگری «مجنون بی‌جنون».