کتاب پرسونا

Persona
کد کتاب : 68809
شابک : 978-6007368992
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 511
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پرسونا اثر زهره فصل بهار

این رمان از امید و آرزو حکایت دارد، امیدی که محال می نماید و آرزویی که دست نایافتنی به نظر می رسد. پر سونا شخصیتی را به تصویر می کشد که در پی ماجرایی پر فراز و فرود بر دیگران تاثیر می گذارد و آن ها را از راهی که رفته اند باز می گرداند. اثر حاضر با شخصیت هایی که به خوبی پردازش شده اند خواننده را با فضایی ملموس و قابل باور رو به رو می سازد و از نقش والایی که امید در بهبود زندگی انسان ایفا می کند می گوید.
داستان از تصادفی سخت آغاز می شود، از برخورد یک اتومبیل با عابری پیاده، دختری جوان که خیلی زود هوش و حواس خود را از دست می دهد و دیگر چیزی جز دردی جانکاه را متوجه نمی شود. ضارب روز بدی را سپری کرده و تنها همین یک فقره را برای تکمیل بدآوری هایش کم داشته است. دختر چشم که می گشاید خود را در جایی ناشناخته می بیند و هیچ چیزی به خاطر نمی آورد، دو مردی که او را به این مکان آورده اند قصد دارند رد پای خود را پاک کنند و از این مخمصه رها شوند اما در این میان یکی از آن دو که فرشید نام دارد معتقد است این دختر می تواند مورد خوبی باشد برای کار آن ها، یعنی بی آن که دردسر دیگری بکشند می توانند دختر جوان را برای مقاصد خودشان به کار بگیرند؛ هرچند دانیال با او به شدت مخالفت می کند.

کتاب پرسونا

زهره فصل بهار
زهره فصل بهار متولد سال 1368، نویسنده‌ی ایرانی است که اولین رمان ایشان در سال هزاروسیصدوهشتادوشش منتشر شد. تا به امروز هفت اثر از وی به چاپ رسیده است.