کتاب با تو آرومم…

Ba To Aroomam
کد کتاب : 68839
شابک : 978-6007368473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 379
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب با تو آرومم… اثر اعظم طیاری

داستان زندگی آدم هایی معمولی که هم چون همه ی ما گاه با مشکلات و دشواری های گوناگون روبرو می شوند و در مسیر بحران ها با اطرافیانشان آشنا می شوند، کسانی که برخلاف انتظار در هنگام سختی دستگیر و همراهانی مهربانند و یا افرادی که آنگونه که انتظار می رود فریاد رس نیستند.
دریا پس از مدت ها دوری از وطن به خانه پدری بازگشته است. او در اولین برخورد با پسری که گویا مدت ها پیش با او آشنا بوده مرتکب اشتباهی می شود که ذهنش را به بازی می گیرد، حسین مردی جوان که دل در گرو عشق دریا دارد و طالب دیدار مجدد دخترک بوده، با رفتار دریا منقلب می شود و خشم سراسر وجودش را پرمی کند؛ خشمی که کوچ خانواده اش به خانه ی عظیمی در آن بی تاثیر نیست.

کتاب با تو آرومم…

اعظم طیاری
در آذر ماه سال 1346 در شهر تهران بدنیا آمدم و فرزند چهارم خانواده هستم. عشق را به معنای واقعی درون خانواده و در نگاه مهربان پدر و مادر و دست های پر محبت برادرانم یافتم.در سن 19 سالگی در شهر کرمان ازدواج کردم که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر است. به دلیل ازدواج زود هنگام از تحصیل بازماندم. اما به دنبال پر کردن این خلاء به کلاس های آموزشی زبان و هنر رفتم، با این وجود هرگز از آنچه تعلیم می دیدم ارضاء نشدم تا آنکه در سن 35 سالگی (در سال 82) برای اولین بار قلم به دست گرفتم.وقتی رمان «به رنگ شب» را...