کتاب مردان بچه ننه

When he's married to mom
کد کتاب : 68994
مترجم :
شابک : 978-6227600278
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 399
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب مردان بچه ننه اثر کنت آدامز

یک راهنمای عملی و دلسوزانه برای زنانی که با مردان بچه ننه، و مادرانی که می‌خواهند پسرانشان را آزاد کنند و مردانی که با مشکلات تعهد، اعتیاد جنسی و وابستگی‌های ناسالم سروکار دارند، درگیر هستند.
چرا نمی تواند متعهد شود؟ بسیاری از زنان وقتی عاشق مردی می‌شوند که ازدواج نمی‌کند، دست از زنان دیگر نمی‌کشد یا از ترک اعتیاد جنسی خودداری می‌کند، این سوال را می‌پرسند. غالبا این نوع از مردان به دلیل وابستگی ناسالم به مادرش محدود می شود. این پدیده «درگیری مادر و پسر» نامیده می شود. دکتر کنت ام. آدامز، روانشناس بالینی و کارشناس مشهور، در کتاب «مردان بچه ننه» فراتر از کلیشه های پسران مادر و مادران مداخله گر می رود تا توضیح دهد که چگونه درگیری مادر و پسر بر همه افراد تأثیر می گذارد: مادر، پسر و زنی که عاشق آن پسر است. دکتر آدامز در بیست و پنج سال فعالیت خود، صدها مرد درگیر را با موفقیت درمان کرده است و داستان های آنها را در این راهنمای آموزنده به اشتراک می گذارد. او روش های اثبات شده ای را برای بهبود اوضاع ارائه می دهد، از جمله:
-دستورالعمل هایی برای کمک به زنان برای ایجاد روابط رضایت بخش با مردانی که درگیر مادر هستند
- ابزارهایی برای کمک به مردانی که با مادر درگیر شده اند،تا تجربیات دوستیابی سالم و موفقی داشته باشند که منجر به روابط جدی و ازدواج می شود
-راهبردهایی برای کمک به والدین برای درگیر نشدن فرزندانشان

کتاب مردان بچه ننه

کنت آدامز
دکتر کنت ام. آدامز کار حرفه ای خود را در سال 1981 با درمان کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها آغاز کرد. در سال 1985 او تمرین خصوصی را با برنامه فرزندان والدین الکلی آغاز کرد، یک ویژه‌ برنامه برای درمان بزرگسالانی که در خانواده های الکلی بزرگ شده بودند. بعدتر او اولین مقاله حرفه ای خود را در سال 1987 در مورد اعتیاد مخفیانه و رابطه جنسی مخفیانه در خانواده های الکلی نوشت و از آن زمان تاکنون سه کتاب و مقالات متعدد در این دو حوزه نگاشته است. مقاله‌ی اشترتکی او به همراه دان رابینسون، جای...
دسته بندی های کتاب مردان بچه ننه
نکوداشت های کتاب مردان بچه ننه
This book on mother-son enmeshment explains not only this too little understood developmental block, but points the way to liberation.
این کتاب که در مورد درهم تنیدگی مادر و پسر است نه تنها این مانع رشدی بسیار کم درک شده را توضیح می دهد، بلکه راه رهایی را نیز نشان می دهد.
John Franklin

An engaging, clear, and extremely useful examination of this most common of family problems
بررسی جذاب، واضح و بسیار مفید از رایج ترین مشکلات خانوادگی
John C. Friel, Ph.D

قسمت هایی از کتاب مردان بچه ننه (لذت متن)