کتاب رنگ سرخ عشق

Rang-e Sorkh-e Eshgh
کد کتاب : 68998
شابک : 978-9647259798
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رنگ سرخ عشق اثر ر اعتمادی

کتاب « رنگ سرخ عشق» نوشته « ر اعتمادی» توسط نشر« شادان» منتشر شده است.
«رنگ سرخ عشق» در شاخه ‌ای تازه از داستان نویسی نویسنده قرار دارد که قهرمان داستانش از میان مردانی انتخاب شده که نمونه آن را در جامعه خود داریم. آنان که بی ‌منّت حافظان جان و مال مردم ‌اند و شاید کمتر دیده شده ‌اند. نویسنده با این داستان سعی در معرفی ایشان و تلاش ‌هایشان در کنار داستانی لطیف داشته است.

کتاب رنگ سرخ عشق

ر اعتمادی
رجب علی اعتمادی در سال ۱۳۱۲ در شهر لار در استان فارس به دنیا آمد. پدرش اسم پدربزرگش را برای او انتخاب کرد ولی مادرش نام او را به مهدی تغییر داد ولی نام شناسنامه ای او هم چنان رجب علی باقی ماند. در سال ۱۳۳۵ پس از اتمام دوره سربازی، در آزمون آموزشی روزنامه اطلاعات شرکت کرد و به عنوان نفر ششم وارد روزنامه اطلاعات شد.اعتمادی بنیانگذار و سردبیر اولین مجله با مخاطب ویژه نسل جوان ایران بود. مجاه جوانان از نشریات موسسه اطلاعات در سالهای دهه چهل و پنجاه با سردبیری اعتمادی (۱۳۴۵–۱۳۵۹) به یکی از پ...
قسمت هایی از کتاب رنگ سرخ عشق (لذت متن)
«ساعت دقیقا یازده شب بود. نخستین باران پائیزی چهره غبارآلوده وچرک تهرانم را با نم نم شاعرانه اش می شست. آسفالت خیابان پهن و عریضی که هتل شرایتون رادر آغوش رطوبت زده اش می فشرد سخاوتمندانه انعکاس نور فلورسنت ها را درمعرض نمایش می گذاشت. خیابان کاملا خلوت به نظرمی رسید جز چند اتومبیل گران قیمت وتاکسی های مخصوص هتل هیچ عابری به چشم نمی آمد. دراین لحظه یک مرد همراه با دختری جوان ازحلقه درشیشه ای هتل بیرون آمد. مرد سی وسه چهارساله بلندقامت وشیک پوش بود ونرمشی که مخصوص ورزشکاران رشته های مدرن ورزشی است درحرکاتش دیده می شد او با ادب و فروتنی خاص مردان امروزی دختر همراهش رابه سمت اتومبیل تویوتای شش سیلندرش هدایت کرد. دخترهمراهش هم بلند قامت و شاید دوسه سانتی متر از او کوتاه تر می زد. کشیده وظریف بود بااینکه روپوش بلندی برتن داشت تناسب اندامش برای هردختریا بانوی جوانی هم غبطه انگیز بود. بی جهت نبود که همکاران ودوستان دانشجویش در دانشکده معدن به او لقب پری داده بودند.»