کتاب افسانه های ایتالیایی 2

Piccola fiaba un po' da ridere
«دیو و دلبر» و چند افسانه ی گریه دار دیگر
کد کتاب : 69082
مترجم :
شابک : 978-6222043858
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1956
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب افسانه های ایتالیایی 2 اثر ایتالو کالوینو

«قصر تاریک و خاموش بود، انگار صد سال بود که کسی آنجا زندگی نمی‌کرد. بلیندا با گریه و فریاد دیو را صدا زد و هیچ جوابی نیامد. همه‌جا را گشت و با ناامیدی به باغ رفت و دیو را دید که زیر بوته‌ی گل سرخ، میان خارها، خس‌خس می‌کرد. کنارش زانو زد، صدای قلبش را شنید که هنوز ضربان داشت، اما کم...»
این کتاب پر از قصه است؛ قصه‌ی دختر بداقبال و بخت خوابیده‌اش، قصه‌ی دیو و بوته‌ی گل سرخش، افسانه‌ی جادوگری که دختر فراری‌اش را نفرین کرده... عاقبت قصه‌های غم‌انگیز چه می‌شود؟ آیا بخت دختر بداقبال با او سازگار می‌شود؟ آیا دیو خوش‌قلب قصه‌ زنده می‌ماند؟ فکر می‌کنی پایان همه‌ی افسانه‌ها خوش است؟ بخوان تا خودت ببینی!

کتاب افسانه های ایتالیایی 2

ایتالو کالوینو
ایتالو کالوینو (به ایتالیایی: Italo Calvino) (زاده ی ۱۵ اکتبر ۱۹۲۳ - درگذشته ی ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۵) نویسنده ی رمان و داستان کوتاه ایتالیایی است. وی سبک ادبی خاص خود را داشت که می توان آن را سوررئال یا پست مدرن توصیف کرد. سه گانه ی «نیاکان ما» (شامل شوالیه ناموجود، ویکنت شقه شده و بارون درخت نشین) و شهرهای نامرئی و شش یادداشت برای هزاره ی بعدی از تحسین شده ترین آثار او هستند. وی را یکی از مهم ترین نویسندگان ایتالیایی قرن بیستم می دانند.