کتاب چگونه محبوب همگان باشیم

Get Anyone to Do Anything
چهل باب گشوده به سوی آرامش
کد کتاب : 106440
مترجم :
شابک : 978-6005675184
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

روش های جذب و متقاعد کردن دیگران
Get Anyone to Do Anything
کد کتاب : 69520
مترجم :
شابک : 978-9644121074
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ذهن توانمند
Get Anyone to Do Anything
(هر کس را می توان به هر کاری واداشت)
کد کتاب : 73132
مترجم :
شابک : 978-9643176358
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روش های جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی لیبرمن

کتاب روش‌های جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی. لیبرمن و ترجمه امیرحسن مکی شما را وارد به دنیایی می‌کند که در آن اصول روانشناسی تبدیل به یک فرمول ساده گردیده که به راحتی می‌توان آن را دنبال کرد و به واسطه آن هر موقعیتی را تحت کنترل درآورد، یا به افکار درونی افراد پی برد و در صورت تمایل عقاید آنان را تغییر داد.
به عبارت دیگر کتاب روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران (Get any one to do any thing never feel powerless)، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ساده ولی با اهمیت روانشناسی است. شما قادر خواهید بود با بهره‌گیری از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های روانشناسی، عقل خود را به بهترین سلاح خود مبدل سازید.
نکته جالب توجه این است که ما به هیچ وجه از «حقه» که بعضی وقت‌ها درباره برخی اشخاص موثر واقع می‌شود، سخن به میان نمی‌آوریم، بلکه این کتاب تنها شامل تدابیر مخصوص روانشناسی در زمینه کنترل رفتار بشر است که به شما کمک می‌کند تا از هر فرد در هر کجا و در هر زمانی هوشمندانه‌تر و عاقلانه‌تر عمل کنید.
آیا از این‌که دیگران شما را فریب دهند یا مورد سوء استفاده آنان قرار گیرید ناراحتید؟ آیا بعضی وقت‌ها احساس می‌کنید آن‌گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اید یا از احترامی که شایسته شماست برخوردار نمی‌باشید؟ اگر تاکنون در این آرزو به سر می‌برده‌اید که بتوانید از عهده هر کار یا مشکلی به خوبی برآیید، اینک به آرزوی خود دست خواهید یافت! چرا زمانی که می‌توانید با استفاده از مهم‌ترین رموز و تاکتیک‌های روانشناسی کارها را آن‌گونه که می‌خواهید ترتیب دهید و دیگران را بر آن دارید که هر آن‌چه را که می‌خواهید انجام دهند. باید به دیگران اجازه دهید که زندگی شما را رقم بزنند؟!
تصور نمایید چنان‌چه بتوانید نتیجه هر واقعه‌ای را پیش‌بینی و کنترل کنید زندگی چقدر مطبوع و دلپذیر خواهد بود و به جای نگرانی درباره نتیجه وقایع با استفاده از روش‌های روانشناسی موثر و ثابت شده می‌توانید مساعدت همه مردم را تحت هر شرایطی به دست آورید.
آیا تا‌کنون برای شما اتفاق افتاده که از شخصی تقاضای کمک کنید و او با کمال خوشحالی موافقت نماید؟ یا این‌که خواسته باشید نظر مثبت کسی را به خود جلب کنید و آن فرد شیفته شما شده باشد؟

کتاب روش های جذب و متقاعد کردن دیگران

دیوید جی لیبرمن
دکتر دیوید جی لیبرمن، که کتاب های او به یازده زبان ترجمه شده است، یک رهبر مشهور بین المللی در زمینه رفتار انسانی است. او در بیش از دویست برنامه حضور داشته است و کارشناس مهمان مکرر برنامه های تلویزیونی و رادیویی ملی مانند نمایش امروز، رادیو عمومی ملی، نمایش، پی بی اس، نمایش مونتل ویلیامز و A&E است. او سخنران، مدرس و مشاور مورد تقاضا است. تکنیک های مبتنی بر کار او منجر به پیشرفت های اساسی در زمینه های متعدد شده است و توسط دولت ها، شرکت ها و متخصصان در بیش از بیست و پنج کشور استفاده می شود. ...