کتاب تاریخ مختصر اسلام

Islam: A Short History
کد کتاب : 69714
مترجم :
شابک : 978-6227464238
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 265
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ مختصر اسلام اثر کارن آرمسترانگ

هیچ دینی در دنیای مدرن به اندازه اسلام ترسناک و نادرست نیست. این ایده ای تحریف شده از اسلام است که بسیاری از غربی ها بر آن باور داردند. این تخیل مردم را به عنوان یک ایمان افراطی که تروریسم، حکومت استبدادی، سرکوب زنان و جنگ داخلی را ترویج می کند، آزار می دهد. تاریخچه کوتاه کارن آرمسترانگ در بازنگری حیاتی این دیدگاه محدود از اسلام و تقطیر سال‌ها تفکر و نوشتن در مورد این موضوع، نشان می‌دهد که ایمان با سریع‌ترین رشد در جهان، پدیده‌ای بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که نوع بنیادگرایانه مدرن آن نشان می‌دهد. کتاب "تاریخ مختصر اسلام" دقیقا به همین موضوع میپردازد.

کارن آرمسترانگ نویسنده کتاب‌های متعدد دیگری در مورد امور مذهبی است - از جمله تاریخ خدا، نبرد برای خدا، جنگ مقدس، اسلام، بودا، و تحول بزرگ - و دو خاطرات، از طریق دروازه باریک و پلکان مارپیچ. آثار او به چهل و پنج زبان ترجمه شده است. او در سه نوبت برای اعضای کنگره ایالات متحده سخنرانی کرده است. برای سیاستگذاران در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی کرد. در مجمع جهانی اقتصاد در نیویورک، اردن و داووس شرکت کرد. در شورای روابط خارجی در واشنگتن و نیویورک سخنرانی کرد. به طور فزاینده ای برای سخنرانی در کشورهای مسلمان دعوت می شود. و اکنون سفیر اتحاد تمدن های سازمان ملل است.

کتاب تاریخ مختصر اسلام

کارن آرمسترانگ
کارن آرمسترانگ (Karen Armstrong) (زادهٔ ۱۹۴۴) نویسنده و پژوهشگر انگلیسی‌ست که تاکنون دوازده کتاب درباره دین‌شناسی تطبیقی تألیف کرده‌است.وی به مدت ۷ سال راهبه‌ای کاتولیک بوده سپس در ۱۹۶۹ در دانشگاه آکسفورد ادبیات کلاسیک و مدرن خوانده است. وی چندین برنامه تلویزیونی نیز درباره پولس رسول و تاریخ کلیسا تهیه کرده‌است. او سپس به نوشتن کتاب‌هایی در زمینه اندیشه دینی روی آورد در حالی که جهان نگری او بر آمده از بینش دینی مسیحی و خرد باوری غربی است. وی همواره کوشیده است به ...
نکوداشت های کتاب تاریخ مختصر اسلام
A small gem bristling with insight
یک جواهر کوچک پر از بینش
Washington Post Washington Post

In Armstrong’s brisk narrative, the clichés evaporate fast. . . . A book like this is suddenly essential.
در روایت تند آرمسترانگ، کلیشه ها به سرعت تبخیر می شوند. . . . کتابی مانند این ناگهان ضروری است.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

قسمت هایی از کتاب تاریخ مختصر اسلام (لذت متن)