کتاب هنرآموز کامپیوتر

Computer apprentice
عمومی و تخصصی
کد کتاب : 69719
شابک : 978-6227021349
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنرآموز کامپیوتر اثر نوید بابایی

آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم هر نظامی می باشد و تاثیر زیادی در آینده و پیشرفت کشور دارد. بنابراین افرادی که جذب این سازمان می شوند لازم است که از بهره هوشی و علمی خوبی برخوردار بوده و از لحاظ روانی و رفتاری نیز در سطح خوبی باشند.
هر ساله آموزش و پرورش کشور جهت جایگزین کردن افراد بازنشسته با نیروی جوان و تحصیلکرده، آزمون استخدامی را برگزار می کند، تا با انتخاب جوانان شایسته و متخصص نظام آموزش کشور را پربارتر نماید.
البته پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی بعد از انتخاب شدن در یک دوره خاص توسط دانشگاه فرهنگیان برای ورود به چرخه آموزش و پرورش کشور آماده می شوند.
به دلیل متقاضیان بالای آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شانس قبولی برای افرادی بیشتر است که بر دروس مسلط تر باشند و در آزمون با استرس کمتری شرکت کنند. یکی از راه های افزایش تسلط بردروس و کاهش استرس آزمون، بررسی نمونه سوالات دروس است. زیرا با این کار هم نوع طراحی و سختی سوالات برای داوطلب مشخص می شود و هم می تواند سطح علمی خود را محک بزند.
به دلیل اهمیت تمرین نمونه سوالات و لزوم وجود منبعی جامع برای دروس، انتشارات نویسندگان آزاد با استفاده از طراحان با تجربه ، کتابهای جامع نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش را براساس نمونه سوالات دوره های گذشته و منابع معرفی شده و سرفصلهای هر رشته آماده و منتشر کرده است.
کتاب نمونه سوالات آزمون استخدامی رشته کامپیوتر در بردارنده سوالات عمومی مانند آمار، قانون اساسی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و دروس تخصصی این رشته مانند ذخیره و بازیابی اطلاعات، برنامه نویسی پیشرفته، ساختمان داده هاو... می باشد که به همراه پاسخنامه منتشر شده است.

کتاب هنرآموز کامپیوتر

دسته بندی های کتاب هنرآموز کامپیوتر